Treff på Hamar

K@trine

Gift med forumet
Heisann!
Eli24, Missfantasy, Solstråla, Flogå, carina82, snartmamma82, Rattling og kanskje det er flere...??
Tenkte jeg skulle ta initiativ til et treff på Hamar for de som bor i Hamar, Elverum, Løten, og omeng....[:)]

Hva synes dere om det??

Er ikke så veldig kjent på Hamar, men klarer alltids å finne fram til en kafe/spiseplass hvis vi blir enige om det.
Har selv fri to dager i uka så for meg passer det best på dagtid, det varierer litt med hvilke dager jeg har fri, men har som regel fri på tirsdager.

Hva synes dere?? Skal vi prøve å få til noe før vinterferien eller satser vi på ukene etter?

[:D]

hvis det blir på dagtid og det passer så kanskje jeg kan ta en tur... bruker vel ikke så lang tid fra oslos til hamar med tog?

Hyggelig at du har lyst til å ta turen til hamar da!
Tipper det tar ca. to timer med tog [;)]
Jeg vil helst ha det på dagtid, mens gutta er på skolen.
Kom til å tenke på, dere er jo ganske mange som bor i oslo området, det kunne jo blitt den hyggelige turen!
Så kunne vi herfra ta turen innover å treffe dere... [:D]

kan ta ett treff på hamar og ett i oslo, var noe snakk om treff i oslo på generell, men finner ikke igjen tråden...

Ja, leste den jeg også, men synes kanskje det kan bli vel mange hvis alle på bv skal møtes...?!?!

får se hvor mange vi klarer å skrape sammen her først da vet du, se utover dagenom flere er inntresert[;)]

Høres fint ut!
Vet det var mange som ikke fikk logget seg på bv i går, så kanskje det er mer interesse i dag!

vet det, for jeg prøvde i timesvis i går før jeg endelig kom på, skikkelig irriterende[:@]

skjønner ikke helt hva som skjer... jeg har ikke hatt problemer på lenge.[:D]

ikke jeg heller, kom på på morningen i går, men etter svømminga var det brått slutt[;)] [;)]åhh jeg har lyst til å dra på juniklubb trff jeg[:D]

Ja!! [:)]

passer det for deg på dagtid missfantasy??

Kom igjen nå folkens[:D] jeg VIL på juniklubb treff!!!!!!

Squat toget tar 1 t og 15 min. ca 200

Jeg er med på treff på hamar, hvis jeg har fri fra jobb. Burde gå fint på dagtid, da ungen er i barnehagen, og jeg jobbe jo turnus...

ja kjempebra, når kunne det passe deg da?[:D]

jeg vil bli med[:)]men bor ikke i nærheten en gang[:(]

uff,hørtes ikke moro ut.

vil bare gi deg litt styrke på vegen å en klem!

carina - kan ikke du skrive opp når du har fri osv i følge turnusen din, så kan vi prøve å få det til etter vinterferien. Jeg kan sjonglere litt på sykemeldingsdagene mine.

dytt[:D]

Back
Topp