Treff på fredag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Siden Prinsesse Vilikke måtte avlyse, så inviterer eg og Homer  til treff her hos oss i steden for. Så da er det bare å møte opp kl 12[:)]

ok, me stille [:)][:)] Måtte gå å legge meg i går kveld, Julian va helt hysterisk stakkar, tror d e tenner som plage han... så eg fikk aldri svart deg på sms. Me kan jo være her og, hvis det blir stress for dåkkår, har ett stort hull nedi gangen siden me har revet en vegg, og det kan hende Odd skal drive å snekre der, men det overlever vi jo [:)]

Ok, nå er vi plutselig 3 som kan ha det...[:D] Så da blir spørsmålet hvor skal vi være?[:D][:D][:D] Gjør ingenting å ha det her. Det gir bare meg og Homer litt ekstra press på å få rydda her i dag (og det kan vi sikkert trenge)

ORIGINAL: Tutti81

Kommer gjerne til deg [:D][:D]
ORIGINAL: Tjukkebollepus

Ok, nå er vi plutselig 3 som kan ha det...[:D] Så da blir spørsmålet hvor skal vi være?[:D][:D][:D] Gjør ingenting å ha det her. Det gir bare meg og Homer litt ekstra press på å få rydda her i dag (og det kan vi sikkert trenge)

Ok, men da sier vi her kl 12 da på fredag[:)]

OK, vi stiller [:)] Håper å få lagt Julian litt tidlig i morgen da, han pleier egentlig å sove kl 12 [&:]

[:)]komme bort ein tur eg og..

ORIGINAL: wilma

[:)]komme bort ein tur eg og..

Så gøy [:)]

Back
Topp