Treff i vestfold..

Maliott

Glad i forumet
Laget en tråd om dette tidligere, men var lite interesse.. Prøver igjen =)
Hadde vært koselig om vi kunne blitt en liten gjeng fra samme området =)

Om noen vil ta ansvar for dette så hadde det vært supert.. Formen min er ikke egnet for tida til å organisere noe som helst.. hehe

[:D]

Jeg er med [:)] Men er ikke noe god på å organisere sånne ting... [:-]

Jeg er også med! Men jeg har vært ganske dårlig i det siste, også sliter jeg en del med Lånekassestyret mitt for tiden, så vil gjerne få det ut av verden før jeg går i gang med å organisere noe i alle fall. Men å være med på et treff kan jeg nok klare å få til. Hvor vil folk helst møtes da? Sandefjord, Tønsberg eller Larvik?

Jeg er best kjent i sandefjord og Tønsberg... [8|] Men er ett fett for meg [;)]

Sandefjord eller tønsberg.. Jeg er hvertfall flyttbar.. Er bare utrolig lite kjent i larvik, så jeg finner ikke frem.. hehe

ORIGINAL: Tessy_

Jeg er best kjent i sandefjord og Tønsberg... [8|] Men er ett fett for meg [;)]

Ja, er igrunn best kjent i Sandefjord selv. [;)] Men jeg vet ikke helt/husker ikke hvor vi kommer fra og hvor vi bor hen heller. [:-]

Men fra mandag den 17. begynner jeg jo på skolen igjen, og da er jeg jo på Eik/Bakkenteigen og nærmere Tønsberg enn Sandefjord. [;)]

Hehe... Jeg har vel egentlig holdt det for meg selv hvor jeg bor [;)] Så ikke godt for andre å vite det [;)]
Men sandefjord og tønsberg byr ikke på store problemer for meg.. [:D]

*dytter*

Når jeg tenker etter er det jo ikke så innmari mye organisering.. Kan jo lage en avstemings dings om f. eks hvilken by, kafe, dato osv??
Men jeg aner ikke hvordan jeg lager en sånn en..

jeg tenker jeg er med..har ikke helt bestemt meg enda! hehehe

jeg er jo fra sandefjord, så er jo selvfølgelig best kjent her, eller så er jeg for Larvik..har ikke peil på hvor ting er i tønsberg..men det kan jeg jo alltids finne ut:)

Hvor mange er det som kunne tenkt seg å være med da??? Minns vi var så mange fra vestfold!!!

Det som også kunne vært koselig er jo å være ute et sted og...ikke det at jeg kommer på noe sted her og nå...men det går jo også ann til å gjøre etter man har blitt bedre kjent! :)

jeg og syns vi var så mange fra vestfold, men er liksom ikke så mange som vil møtes.. Meen vi trenger jo ikke å være en gigantisk gruppe heller da =)

nei det trenger vi ikke....greit å ikke fylle et helt lokale liksom[;)] hehe

jeg er med men best kjent i larvik.. lager en stemme tråd jeg!

Back
Topp