Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte deg en pmBlir gjerne med på treff i september![]()
Så absolutt :-D :-DHar tenkt tanken på det selv. Føler jeg fikk veldig god kontakt med de som var med på treffet, og tror så absolutt de er like hyggelige med baby på slep![]()
Velkommen inn, du er hjertelig velkommen på treff :-D Litt gøy at vi heter det samme, er like gamle, og venter gutt! Liker sånne sammentreffHei! Jeg kom akkurat over dette trivelige forumet, og vil gjerne være med på neste treffBor på Angelltrøa og vi venter vår første - en liten perfekt gutt i begynnelsen av oktober. Hyggelig å treffe andre som også går i ventetiden <3
Velkommen inn, du er hjertelig velkommen på treff :-D Litt gøy at vi heter det samme, er like gamle, og venter gutt! Liker sånne sammentreff![]()
Nei på dato er vi langt unna, har 29.oktoberHehe, artig sammentreff jaKanskje vi har termin samme dato også?
5. oktober her.. Pratet dere forresten noe sist om når i september vi tenker treff?
Nei på dato er vi langt unna, har 29.oktoberVi gjorde i grunn ikke det, bare at vi måtte få til noe da
![]()
Velkommen! Sender deg en pm jegHei! Jeg kom akkurat over dette trivelige forumet, og vil gjerne være med på neste treffBor på Angelltrøa og vi venter vår første - en liten perfekt gutt i begynnelsen av oktober. Hyggelig å treffe andre som også går i ventetiden <3