Treff i Trondheim

Har tenkt tanken på det selv. Føler jeg fikk veldig god kontakt med de som var med på treffet, og tror så absolutt de er like hyggelige med baby på slep :D
Så absolutt :-D :-D

Hei! Jeg kom akkurat over dette trivelige forumet, og vil gjerne være med på neste treff :) Bor på Angelltrøa og vi venter vår første - en liten perfekt gutt i begynnelsen av oktober. Hyggelig å treffe andre som også går i ventetiden <3

Hei! Jeg kom akkurat over dette trivelige forumet, og vil gjerne være med på neste treff :) Bor på Angelltrøa og vi venter vår første - en liten perfekt gutt i begynnelsen av oktober. Hyggelig å treffe andre som også går i ventetiden <3
Velkommen inn, du er hjertelig velkommen på treff :-D Litt gøy at vi heter det samme, er like gamle, og venter gutt! Liker sånne sammentreff :-P

Velkommen inn, du er hjertelig velkommen på treff :-D Litt gøy at vi heter det samme, er like gamle, og venter gutt! Liker sånne sammentreff :p

Hehe, artig sammentreff ja :) Kanskje vi har termin samme dato også? :) 5. oktober her.. Pratet dere forresten noe sist om når i september vi tenker treff?

Hehe, artig sammentreff ja :) Kanskje vi har termin samme dato også? :) 5. oktober her.. Pratet dere forresten noe sist om når i september vi tenker treff?
Nei på dato er vi langt unna, har 29.oktober :-P Vi gjorde i grunn ikke det, bare at vi måtte få til noe da :-)

Nei på dato er vi langt unna, har 29.oktober :p Vi gjorde i grunn ikke det, bare at vi måtte få til noe da :)

Okei, hva med begynnelsen av måneden kanskje? Spørs jo såklart når det passer for de fleste da. Ellers så er jeg ganske fleksibel, trenger igrunn ikke "bare" å være et avtalt treff heller. Jeg jobber litt redusert nå, og har relativt god tid i ukene, så hvis noen kjeder seg er det bare å ta kontakt :) Feks gå en tur/piknik eller på kafe eller noe slikt :)

Velkommen! Sender deg en pm jeg :D

Back
Topp