Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte deg en pmJeg vil, jeg vil! Men kan ikke bestemme meg helt enda. Får hjem størsteskattene fra ferie på søndag, så må se det litt an![]()
Høres ut som kjempebra motivasjon det! Sendte deg en pmJeg vil! Har eksamen dagen etter så da må jeg nesten se litt an, men nå ga du meg litt ekstra lese motivasjon så jeg slipper sitte der siste kvelden![]()
Det er ikke for sentJeg vil gjerne bli med, hvis det ikke er for seint![]()
Selvfølgelig! Sender deg en pmDet hørtes veldig trivelig ut! Kan jeg og få vite hvor det er? Må nesten ta litt forbehold om overtidsjobbing, men hadde vært kjekt å ta en tur![]()
Skal prøve å få til noe i september, så da kan du hive deg med :-DÅNEI! Fikk ikke med meg dette... Kan vi møtes flere ganger?![]()
SelvfølgeligÅNEI! Fikk ikke med meg dette... Kan vi møtes flere ganger?![]()
Skal prøve å få til noe i september, så da kan du hive deg med :-D
YES!Selvfølgeligvi har snakket om et treff i september igjen, men ikke bestemt tidspunkt og sted enda
![]()
Det får man tilbud om å være med på etter fødsel. Er noen gruppemøter på helsestasjonen du hører tilVet dere åssen det fungerer med barselgruppe egentlig? Åssen man får tildelt det?
AhaDet får man tilbud om å være med på etter fødsel. Er noen gruppemøter på helsestasjonen du hører til![]()
Har tenkt tanken på det selv. Føler jeg fikk veldig god kontakt med de som var med på treffet, og tror så absolutt de er like hyggelige med baby på slepAhaMen om vi vil kan vi jo lage vår egen også
![]()