Treff i Trondheim :)

Kaktus_86

Elsker forumet
Hei hei!

Jeg er også på Barn i Magen og ser at det planlegges et treff i Trondheim for Juni-mammaer. Torsdag 19.januar kl 18.30 på Bær&Bar Solsiden.

Tenkte jeg skulle varsle om dette her også da jeg har sett der er mange fra Trondheim her inne! Håper mange har mulighet til å komme.

Jeg er kjempesjenert, og er superpinglete på sånne ting.

Var forberedt på et treff med dere som er her inne, det hadde vært veldig kos :)
Men når det blir så mange jeg ikke engang har et nick på, da blir det for mange å forholde seg til!

Men jeg er VELDIG for et BV-treff!! Om noen vil være med meg på det? :) 
Enklere å få et forhold til samtlige når det ikke er sånn kjempemange. Vi er jo mange Trondheimsjenter her, men tenker det er overkommelig :P

Er veldig med på det også jeg :) Bare noen tar insj og setter igang noe så! Hehe. Jeg er veldig glad i å treffe nye folk, så jo flere treff, jo bedre. 

Har også lyst til å bli med på treff, men er ganske sjenert av meg i starten.
Men skal nok bli med, trenger å treffe noen som er i samme siutasjon som
meg, samt at det er greit å treffe noen på dagtid etterhvert!

19 januar er vi fortsatt på ferie, men jeg er med på et BV treff siden jeg...traff mange hyggelige damer sist jeg var gravid!! Litt sjenert er vi vel alle så det går nok bra, koselig å treffe nye folk! :)

Jeg vil også være med på et BVtreff her i Trondheim :D

Blir gjerne med på BV treff jeg også!

Passer en fredag?
Formiddag? Ettermiddag? Kveld?
Solsiden?
Kaffesjappe? F.eks jordbærpikene? Der er det vel i alle fall store bord.

Æ e med! Stemmer for ettermiddag/kveld, så får vi med flest mulig? E væll endel som har jobb/skole og ikke har mulighet på formiddagen tenker æ. Har skole sjøl men ska prøve å komme uansett katti på dagen det blir =)

Glæde mæ til å treffe masse gravide mager! =)

Jeg stemmer også for en ettermiddag, pga jobb ;) En cafe/restuarant høres bra ut ja!

Rimelig pakka timeplan her så jeg bare slenger ut noen forslag jeg: tirsdag 31.1, onsdag 1.2. Kafè er alltid koselig :) 

Kaktus_86 skrev:
Rimelig pakka timeplan her så jeg bare slenger ut noen forslag jeg: tirsdag 31.1, onsdag 1.2. Kafè er alltid koselig :) 

Jeg stemmer for 31.01 :)

Jeg er gjerne med på treff :) Må sjekke turnusen min ang. datoene som er nevnt, men kommer ikke inn på oversikten akkurat nå :(

Bor litt utenfor Tr.heim (Hølonda), men vil gjerne være med på treff i byen, hvis jeg får :)

Har lite innspill i forhold til dato, men for meg er kun ettermiddag/kveld et alternativ.

Kjempebra!!
Dette blir moro :)

Jeg har et lite ønske, og det er at vi tar det et sted hvor det ikke er mye støy (musikk, masse klang), for da klarer jeg ikke følge med i samtalen  Haha, jeg er håpløs!

Jeg er oxo med på ett treff :) Foreløpig sykemeldt, så veit ikke helt hvordan jobben ser ut etterhvert når jeg forhåpentligvis begynner igjen.
Må vel bare sette opp ett par datoer og se hvem det passer for de fleste på..

Jeg har desverre ikke anledning 19. 

Er det panlagt noe senere?

Back
Topp