Noen som vil være med når og kor passer det for folk? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
, men vi får prøve å planlegge vi da Smurfine88 og lillesøsterellerbror
regner med det blir mer enn en gang Jeg er en svipp-tur i Stavanger på mandag
Vi drar først på Ikea, så har jeg 3D-ul hos Sigrids ultra kl 14:15
Kanskje jeg kunne svippe innom på en kaffe eller noe en plass i løpet av dagen??
Det var ikke så mye respons på treffet vårt, hadde håpet på flere tilbakemeldinger, men vi får prøve å planlegge vi da Smurfine88 og lillesøsterellerbror
som sagt så reiser jeg til Østlandet på onsdag, men kan før det, er ikke helt sikker på når jeg kommer tilbake igjen, men hvis det ikke passer før onsdag, så blir jeg med når jeg kommer tilbake igjen
regner med det blir mer enn en gang
![]()
Så braEg kan i morgen og egkor mobil e du?
Vet liksom ikkje kor d e lettest å treffes?
FlottJeg er en svipp-tur i Stavanger på mandag
Vi drar først på Ikea, så har jeg 3D-ul hos Sigrids ultra kl 14:15
Kanskje jeg kunne svippe innom på en kaffe eller noe en plass i løpet av dagen??
Ja, vi møtes i mai også, så da kan du slenge deg påMannen skal ha perm i mai,så då e eg lett meLitt bale å dra me seg minsten når hu e så elten for tiå,og morå kan trenga ein kvile dag for seg sjøl
![]()
Så braskal vi møtes kvart på 3 da, tenker det passer inn med ultralyden til Amahel
Hva med Waynes Coffe på Arkaden senteret??
Supert. Hvor et det i forhold til der Sigrids holder til?FlottHva med kvart på tre på Waynes Coffe på Arkaden senteret?