Treff i Stavanger! :)

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Noen som vil være med når og kor passer det for folk? :)

jeg blir med :) Er i Stavanger til og med tirsdag,kan alle dager. Drar deretter til Østlandet en tur og kommer forhåpentligvis tilbake igjen i førsten av mai..

Flott! :) Håper noen flere vil være med og! :) Når tid på dagen kan du då? :)

Det var jo bare et forslag :) ka tid passe best for deg då? :)

Kan alle dager eg :) og hadde jo håpt det var flere som ville og då ;)

Det var ikke så mye respons på treffet vårt, hadde håpet på flere tilbakemeldinger :dontknow , men vi får prøve å planlegge vi da Smurfine88 og lillesøsterellerbror :) som sagt så reiser jeg til Østlandet på onsdag, men kan før det, er ikke helt sikker på når jeg kommer tilbake igjen, men hvis det ikke passer før onsdag, så blir jeg med når jeg kommer tilbake igjen :happy119 regner med det blir mer enn en gang ;)

Jeg er en svipp-tur i Stavanger på mandag :)
Vi drar først på Ikea, så har jeg 3D-ul hos Sigrids ultra kl 14:15 :)
Kanskje jeg kunne svippe innom på en kaffe eller noe en plass i løpet av dagen??

Kanskje jeg kunne svippe innom på en kaffe eller noe en plass i løpet av dagen??

Ja d hadde vært kjempekjekt! :)

Det var ikke så mye respons på treffet vårt, hadde håpet på flere tilbakemeldinger :dontknow , men vi får prøve å planlegge vi da Smurfine88 og lillesøsterellerbror :) som sagt så reiser jeg til Østlandet på onsdag, men kan før det, er ikke helt sikker på når jeg kommer tilbake igjen, men hvis det ikke passer før onsdag, så blir jeg med når jeg kommer tilbake igjen :happy119 regner med det blir mer enn en gang ;)

Eg kan i morgen og eg :) kor mobil e du? :P
Vet liksom ikkje kor d e lettest å treffes?

Mannen skal ha perm i mai,så då e eg lett me :) Litt bale å dra me seg minsten når hu e så elten for tiå,og morå kan trenga ein kvile dag for seg sjøl ;)

Eg kan i morgen og eg :) kor mobil e du? :p
Vet liksom ikkje kor d e lettest å treffes?
Så bra :) skal vi møtes kvart på 3 da, tenker det passer inn med ultralyden til Amahel :) Hva med Waynes Coffe på Arkaden senteret??

Flott :) Hva med kvart på tre på Waynes Coffe på Arkaden senteret?

Back
Topp