treff i sandvika?

Ninen D

Elsker forumet
Nei vettuhva...

Jeg tenkte meg på sandvika storsenter med småjenta, og ta en kaffe kl 1530.. På babykroken, der de har lekeplass til barna og alt...

For jeg må hente henne tidlig i bhg, og har ikke stort med plass hjemme når jeg pusser opp...

Det er ikke tilfeldigvis noen hjemmeværende koselige piker, gjerne med barn, som kunne tenke seg å joine da? Sånn "plutseligtreff".

Frøkna elsker jo andre barn, og jeg syns det er koselig å ha noen å skravle med også... :)

Så sånn i tilfelle det var noen, sleng deg på...

dytter i håp om å slippe å være venneløs i dag ;) Og å få meg noen nye bekjentskaper...

Hadde det passet idag så hadde jeg absolutt blitt med...så kunne minsten vært hjemme:) Blir gjerne med en annen gang, og spes en lørdag eller noe.....da er det så greit å fine på noe med andre barn og voksne:)

Håper noen vil treffe deg da!

Skulle gjerne ha møtt deg,men i dag går det ikke desverre. Har time på sykehuset klokka 15.30. Sorry - dessuten er jo sønnen min litt "gammel" da..

Hadde vært koselig det, men sitter hjemme sørpetett og vurderer om jeg klarer å komme meg på kveldsmøte på jobben idag. Så du ville nok ikke ønsket å være sammen med oss idag. Koselig å høre at det er andre fra området da ;).

Skrulla86 skrev:
Hadde det passet idag så hadde jeg absolutt blitt med...så kunne minsten vært hjemme:) Blir gjerne med en annen gang, og spes en lørdag eller noe.....da er det så greit å fine på noe med andre barn og voksne:)

Håper noen vil treffe deg da!

Åh ja, treff i helger er jeg mer enn gjerne med på. Dra på hoppeloppeland, storsenteret, en park! Masse gøy gøy!Og når vi får i stand her hjemme, inviterer jeg nok ofte til treff her hos meg :) Med stor hage med leker i, og grill!

og ingen barn er for unge/gamle. Ingen mødre heller for den saks skyld...Emilie leker med alt på to (og fire) ben, og jeg kommer somregel like godt overrens med en på 10 som en på 100 :)

(Håper jo ikke det er mødre på 10 da)

Back
Topp