Treff i Oslo

Uff herlig <3. Jeg også har hatt en skikkelig dritt piss uke ! Og hvertfall i går kveld da jeg nok engang ble plaga med det det hungersnød shitet hele døgnet rundt.. kommer vel tilbske i morgen tidlig som i forrige uke.. bli gal av alle mulige plager.. jaja nei men uff får håpe BTen din blir bedre .. hadde vært hyggelig om du og kan bli med da:). Jeg er med på begge steder:). Fint med litt tilbaketrukkent, rolig og begagelig sted med litt godt utvalg?
Jeg håper det :) holdt snuppa hjemme idag for bærer preg av dagen igår. Hadde grusomt vondt i hodet utover kvelden igjen :/

Jeg bor ikke i Oslo, men så lenge jeg ikke jobber så kan jeg møte opp også :) bor på Jessheim så bare en tog tur inn til byen :) er egentlig fra Oslo og bodde der nå til mai 2015 ;)

Jeg har ingen erfaring med Grønland helsestasjon, men vet hvor det ligger, ved Barnevognhuset. Skal du til jordmor der? Jeg skal bruke fastlegen min gjennom svangerskapet, tror jeg, hun er god :)
Ja, tenkte at jordmødrene er mer eksperter på selve fødselen og tden etterpå, mens legen er god på å behandle meg! Var hos legen første kontroll, og skal til jordmor ved neste kontroll:-) Er vel der vi skal på kontroll etter fødsel også, og så få barselgrupper:-) Tror helsestasjonene og jordmor også er behjelpelig etter fødsel m. amming og lignende mulige utfordringer:-)

Jeg håper det :) holdt snuppa hjemme idag for bærer preg av dagen igår. Hadde grusomt vondt i hodet utover kvelden igjen :/

Ja det høres ut som en riktig avgjørelse slik at hun kan komme seg litt:). Har det på en prikk som deg med hodepine som kommer og går.. følte jeg våknet litt med en i dag :(. Tok på neseklypene mine og syns det hjalp litt:)

Jeg er gjerne med. Bor på løkka og hører til Grünerløkka helsestasjon. Kommer til å bruke jordmor der fremfor fastlege - etter anbefaling fra Ullevål :-) Var fornøyd etter første besøk der.

Ja, tenkte at jordmødrene er mer eksperter på selve fødselen og tden etterpå, mens legen er god på å behandle meg! Var hos legen første kontroll, og skal til jordmor ved neste kontroll:) Er vel der vi skal på kontroll etter fødsel også, og så få barselgrupper:) Tror helsestasjonene og jordmor også er behjelpelig etter fødsel m. amming og lignende mulige utfordringer:)

Ja, ser virkelig frem til mandag og OUL nå! :)

Kan sikkert få til 2. Februar :) men når på dagen?

Litt vanskelig med kveldstreff for min del pga jentungen min :/ men ettermiddagen går :) hun er avhengig av at det er jeg som legger om dagen

Jeg vet ikke om alle er på skjult derfor jeg skrev her :)

Back
Topp