Mammadrøm Gift med forumet Assistert-jentene 29 Mai 2014 #21 stinefine skrev: får tidligere ass.bef.damer være med også? Klikk for å utvide … Selvfølgelig!!
stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015 29 Mai 2014 #22 Noen forslag til sted? Jeg kan en liten stund, for må hjem og legge lillebror. Skal innom Riksen den dagen, så er uansett i Oslo
Noen forslag til sted? Jeg kan en liten stund, for må hjem og legge lillebror. Skal innom Riksen den dagen, så er uansett i Oslo
Starbucks Forumet er livet 29 Mai 2014 #23 Alle får være med Hva med jacob aal på Majorstua? Vi var der sist og det var god mat. Drar rett fra jobb, så jeg trenger litt middag Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Alle får være med Hva med jacob aal på Majorstua? Vi var der sist og det var god mat. Drar rett fra jobb, så jeg trenger litt middag Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 30 Mai 2014 #24 Jeg å kommer rett fra jobb den dagen