Treff i nord

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Ja da er det kommet opp forslag for treff i nord, ser jo at det er en del folk rundt omkring her..

Er kommet opp forslag på treff i neste uka.. Bardufoss/Tromsø/Setermoen/Finnsnes

Kanskje de som er intr stemmer over hvor det er mest gunstig?!

Virker som det er ganske mange som er rundt Bardufoss og omeng.. og da synes "jeg" at finnsnes er et godt alternativ. Men stem her, så får vi ta det derifra!!

jeg stemte finnsnes for der er det flere spiseplasser og treffes på enn bardufoss. men bor selv på bardufoss.

Trykka bardufoss, men ble litt usikker her.
Ser jo at det hadde vært lettere i uka etterpå, eller denne helga[&:]
Men men. får se hva dere blir enige om,
så ser jeg hva jeg rekker[:D]

ORIGINAL: Puppeluppen

Trykka bardufoss, men ble litt usikker her.
Ser jo at det hadde vært lettere i uka etterpå, eller denne helga[&:]
Men men. får se hva dere blir enige om,
så ser jeg hva jeg rekker[:D]

åssen uke da?! uke 32 eller 33?

33 hadde passa best her, for da e vi på tur nedover, og har bedre ti.
Samt at vi ikke har me svigers som skal henge på oss oppover[:)]
Evt. om det blir etter vi har komment hjæm så e d ikke no problem å komme oppover ijænn[;)]

Evt. om det blir etter vi har komment hjæm så e d ikke no problem å komme oppover ijænn[;)]

hehe, blir stort treff om alle får med foreldrene og svigers å heeeeeeeeeele slekta.. synes vi skal gå for den.. HAHA, neida. Ser den Puppeluppen... [8D]

Er det langt fra melbu til bardufoss?! 4 timer?!

ORIGINAL: Kemmet

hehe, blir stort treff om alle får med foreldrene og svigers å heeeeeeeeeele slekta.. synes vi skal gå for den.. HAHA, neida. Ser den Puppeluppen... [8D]

Er det langt fra melbu til bardufoss?! 4 timer?!

Ca 4 tima ja[:)]

Hmm, vanskelig å velge...  blir det treff uke 32 stemmer jeg for et sted på innlandet, blir det senere stemmer jeg på tromsø ettersom eldstejenta mi har dansekurs her i uke 33.

ORIGINAL: Alpha

Hmm, vanskelig å velge...  blir det treff uke 32 stemmer jeg for et sted på innlandet, blir det senere stemmer jeg på tromsø ettersom eldstejenta mi har dansekurs her i uke 33.

hvor bor du egentlig?![8|]

Jeg bor i Tromsø, men har svigers på Rundhaugen :)

pappa`n min er fra bardufoss.... [:D]

hmm...var vanskelig... bor jo i tromsø, så klart jeg stemmer her hehe[:D] men finnsnes går også bra da! egentli uannsett uke....bare dere å bestem[;)]

Noen av dere som har tatt båt mellom tromsø og finnsnes med vogn?  Er det veldig strabasiøst eller?
Som sagt, jeg må være tilbake her i byen til 10. august siden eldstejenta mi har dansekurs hele den uka (noe sommeropplegg fra Kulturskolen), men en dagstur til Finnsnes med båt hadde sikkert gått greit? Jeg er avhengig av at mannen min kjører hvis vi skal treffes på f eks Bardufoss.

Noen av dere som har tatt båt mellom tromsø og finnsnes med vogn?  Er det veldig strabasiøst eller?
Som sagt, jeg må være tilbake her i byen til 10. august siden eldstejenta mi har dansekurs hele den uka (noe sommeropplegg fra Kulturskolen), men en dagstur til Finnsnes med båt hadde sikkert gått greit? Jeg er avhengig av at mannen min kjører hvis vi skal treffes på f eks Bardufoss.

har tatt båten fra tromsø til finnsnes for noen år siden, men da hadde jeg jo ikke barnevogn.. men båten er jo tilrettelagt for at folk med rullstol skal komme seg inn, og en barnevogn er jo ikke breiere enn en rullestol, så tror nok ikke det er noe problem med barnevogn :-)

Finnsnes høres ut som det beste alternativet egentlig!!! (min mening) men vi får se på avstemningen..

har tatt båten fra tromsø til finnsnes for noen år siden, men da hadde jeg jo ikke barnevogn.. men båten er jo tilrettelagt for at folk med rullstol skal komme seg inn, og en barnevogn er jo ikke breiere enn en rullestol, så tror nok ikke det er noe problem med barnevogn :-)

Finnsnes høres ut som det beste alternativet egentlig!!! (min mening) men vi får se på avstemningen..

hvorfor har ikke jeg tenkt på båten `a?? da slipper jeg jo å evt måtte kjøre aleine[:D] noen som vet hva båten koster?? alpha, vi kan jo da reise i lag kanskje?

ORIGINAL: tromsø83oglille

hvorfor har ikke jeg tenkt på båten `a?? da slipper jeg jo å evt måtte kjøre aleine[:D] noen som vet hva båten koster?? alpha, vi kan jo da reise i lag kanskje?

må vell gå å få kjøpt slik tur returbilett... ingen anelse om hva det koster.. er det hurtigbåt som går så ligger det sikkert priser ute på nettet en plass.. men aner ikke hva selskapet heter gitt...

Er kjempegreit å ta hurtigbåten! tok den 2 ganger i forrige uke. Ingen trapper e.l. triller rett inn i "salongen"....

ORIGINAL: Jettemor82

Er kjempegreit å ta hurtigbåten! tok den 2 ganger i forrige uke. Ingen trapper e.l. triller rett inn i "salongen"....

hva koster den da?!

Jeg reiste Harstad-Finnsnes og tilbake, så jeg aner ikke hva det koster til/fra Tromsø... men d skal visstnok være billigst å reise tir-ons-tors tror jeg... for da får man rabatt på tur/retur billett! [:D]

Back
Topp