RedFrost Forumet er livet 15 Jan 2009 #2 Jepp. men jeg er skjeldent her inne og kikker, så ha litt frist på datoen når den blir satt da. [;)][8D]
Jepp. men jeg er skjeldent her inne og kikker, så ha litt frist på datoen når den blir satt da. [;)][8D]
iQra Gift med forumet 15 Jan 2009 #3 ORIGINAL: RedFrost Jepp. men jeg er skjeldent her inne og kikker, så ha litt frist på datoen når den blir satt da. [;)][8D] Så bra [:)] Jeg er i Mandal hver andre uke Onsdag til tirsdag så jeg også trenger litt "frist"[:D]
ORIGINAL: RedFrost Jepp. men jeg er skjeldent her inne og kikker, så ha litt frist på datoen når den blir satt da. [;)][8D] Så bra [:)] Jeg er i Mandal hver andre uke Onsdag til tirsdag så jeg også trenger litt "frist"[:D]
A Alvepike Elsker forumet 18 Jan 2009 #4 Vi er med [:D]. Vet at det er noen andre her og. Vi var noen hvertfall på siste treff[:)]
RedFrost Forumet er livet 20 Jan 2009 #6 Bare å sette en dato det. [;)] Jeg er hjemme i permisjon, så jeg kan hele dagen tidsmessig som regel.
Bare å sette en dato det. [;)] Jeg er hjemme i permisjon, så jeg kan hele dagen tidsmessig som regel.
iQra Gift med forumet 22 Jan 2009 #8 Okay[:D] Hva da med torsdag 5 el mandag 9 februar? Da er det litt god frist også[;)]
M mammatil2jenter Forumet er livet 27 Jan 2009 #10 jeg kan desverre ikke noen av de dagene,storesnuppa er hos dagmamma også da... men jeg blir med neste gang...
jeg kan desverre ikke noen av de dagene,storesnuppa er hos dagmamma også da... men jeg blir med neste gang...
A Alvepike Elsker forumet 21 Feb 2009 #12 Hm, dette tar tid altså.var det forrige treffet en slik fiasko [&:][8D].
iQra Gift med forumet 14 Mar 2009 #13 Her ble det full sving med huset, så jeg glemte helt av tråden hva med å prøve igjen?[8D][:D] Noen som har en dato?
Her ble det full sving med huset, så jeg glemte helt av tråden hva med å prøve igjen?[8D][:D] Noen som har en dato?