Treff i Hamar?

SiljeC

Glad i forumet
Vi er jo noen fra Hamar og omegn her, så kanskje vi skal ta ett treff snart?
Noen tidspunkt som passer bedre enn andre?
Selv tenker jeg kanskje en ettermiddag/kveld midt i uken?
Selv er jeg jo hjemme på dagtid innimellom, men sikkert mange som har jobber?
Kom gjerne med forslag[:D]

He, he:) Samme her! Men tenkte vi kunne prøve å finne en dato, så vi finner en som passer for de fleste:)

må bare finne ut om jeg begynner å jobbe neste uke eller ikke først. og hvordan jeg skal jobbe. er noen som har ferie og sånn der nå så er sikkert ikke vanlige vakter vil jeg tro. finner ut det senere i uka tenker jeg :)

Sambo får penger på torsdag så kan sikkert få litt penger av han så vi kan gå på cafe eller noe [:D] 
gleder meg til å møte deg ladyeve! :)

Skal prøve å finne en dato som passer jeg, må se litt hvordan det blir på jobben fremover;) Blir gøy å møtes, håper flere vil være med også!

jeg skal høre litt med _kristin_ så kanskje hun også blir med [:)] og kanskje rufsesara blir med:) er vi fler da?

Ja, det hadde vært gøy! Tror ikke vi er fler da, men kan jo hende det er noen jeg ikke har lagt merke til.  

[:)] blir spennende å møte alle [:)] gleder meg sånn!

silje kan ikke, og har ikke hørt noe fra rufsesara og _kristin_ enda...

hehe dere altså. :P kommer jo litt ann på hva slags mat man vil ha da. :)

men hva ønsker dere å spise da? :) på peppes og dolly og sånn så er det liksom mest pizza, på alle tiders har dem bl.a en veldig god sånn pita-tallerken, på ikke-bare-bar har dem bl.a sandwich m/pommes og så har dem nachos. på poesi er det ikke så veldig mye mat egentlig. går vel mest i tapas og litt sånn påsmurt brød tror jeg. på cafe alice (torghjørnet) vet jeg ikke egentlig hva dem har men er både varmt og kaldt, sikkert litt sånn standar cafemat tenker jeg
på cafe gravdahl har dem salat, påsmurte forskjellige brødtyper, og wrap.
så er det mc donalds :P hehe
kommer veldig ann på hva dere føler for å spise

ikke vær så vanskelig da :P hehe hva frister mest da? :P

hmmm nei. egentlig ikke. dem har en helt grei en på peppes, men ikke noe sånn KJEMPEgod liksom. vet ikke om de har det på alle tiders jeg?!!

kan gjerne spise på enten ikke-bare-bar eller alle tiders for min del :)

Sååå dumt jeg ikke får vært med dere i morgen! Men satser på å bli med neste gang i stedet:D

Back
Topp