Treff i Drammen for juni-jenter?

Ja :)

Ja :)

Jeg også :) Det må bare passe med henting og bringing til bhg, for gubben jobber skift :rolleyes:

Men bare sleng ut en dag det passer for dere, så skal jeg gjøre mitt beste for at det skal gå :D

Mulig jeg også kan bli med :) Det tar jo bare 20 min å kjøre fra Asker.

Jeg kan for så vidt de fleste dagen bortsett fra onsdager, da synger jeg i kor :) Skulle vi prøvd å fått til noe i uken 18-24.februar? Når passer det for folk?

Eg har mye på tapetet denne mnd, da vi skal flytte og ha eksamen. Stemmer egentlig litt for å ha det etter 1.mars :) skjønner om dere vil ha det før, da bare slenger eg meg på om eg har mulighet.

Har ikke sjanse til å få det til før neste måned jeg heller. Og på dagtid de aller fleste dagene jobber jeg. Men en lørdag eller søndag hadde passet fint.

Ja, jeg tenkte også middag på kvelden en dag :) Helt greit å utsette til mars for min del.. februar er jo så kort, og flyr avgårde:)

Hadde vært fint hvis det ble i mars her også :) Har en 4-åring som har bursdag snart, karneval (lager kostymer sjøl vet dere) og litt dugnadsarbeid som skulle vært gjort denne måneden.

Jeg kan holde av dagene så slenger jeg meg på flertallet :)

Sønnen min har bursdag 5 mars så passer dårlig for meg da. Men er nok vanskelig å få det til å passe for alle hver gang :))

Back
Topp