Treff i Bodø?

Kefirånde

Gift med forumet
Heisann Bodøværinger og alle i omegn. Nå er jeg på signingsferd og lurer på følgende: Hvem har lyst til å treffe meg til en kaffe og babyprat på kafka en av dagene? Hadde jo vært stas å treffe dere også nå som jeg har sjansen [:D] You say when and where and i promise you all: I'll be there [;)]

Jeg vet Elenia er Bodøværing og Monsilar er Misværing, men er ikke Astra og Emilie fra omegn også? [8|] Er det flere?

othilie79 er også fra Bodø

Altså, nå har det seg sånn at jeg reiser sørover til iiiiiiskalde Drammen fra vaaaaarme nord den 1. januar, så det må bli innenfor få dager. Jeg hadde kanskje sett for meg lille nyttårsaften sånn i tolvtiden [8|] Othilie79: kan du ikke bare skippe ettellerannet [&:][;)]

Elenia: Du tør jo alt mulig i hele verden. Du må jo bare huske på at vi har truffet hverandre før, i dåpen til Snuppeline og Snuppelupp, så dette blir null sjenanse [;)]

hehe.. ja det har vi jo faktisk... å du har d til og me på film du [:D]  Jo ja...  Det kan vi godt... men når å kor?

ORIGINAL: otilie79

ORIGINAL: Jaggumeg

Altså, nå har det seg sånn at jeg reiser sørover til iiiiiiskalde Drammen fra vaaaaarme nord den 1. januar, så det må bli innenfor få dager. Jeg hadde kanskje sett for meg lille nyttårsaften sånn i tolvtiden [8|] Othilie79: kan du ikke bare skippe ettellerannet [&:][;)]

Må jobbe, skulle så gjerne skippa det, men må tjene inn igjen det jeg taper på å være hjemme pga planleggingsdager og tilvenninga i bhg[:'(]
Men om det ikke blir jobbing, så kommer vi! Garrantert[:D][:D][:D][:D] 
Ikke 100% sikker på at jeg må jobbe lille nyttårsaften enda, får vel vite senere[:)]

i de fleste tariffer har en tilvenning i bhg MED lønn.

Lille julaften klokken tolv på kafé kafka er mitt forslag [:)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Lille julaften klokken tolv på kafé kafka er mitt forslag [:)]

lille julaften faktisk.... lille nyttårsaften kanskje?  men det e jo en søndag da.... e d åpent der så "tili" på søndaga da?

Lille nyttårsaften da...[&:]...og du, det er ingen helligdag så jeg går utifra at det ikke er noen særlige restriksjoner når det gjelder åpningstider, men nå skal jeg dit i morgen og treffe ei venninne så jeg kan jo sjekke åpningstidene da. [;)]

Back
Topp