Treff i Bergen

Escuro

Forumet er livet
Har fått med meg at det er noen bergensere som er litt aktive her inne.
Lurte på om folk ville samles, så man får flere bekjente med barn i samme alder (kanskje tilogmed samme dag).

Hvem er interessert i å være med på noe slikt? Trenger en tilbakemelding her på dette, og når det evt passer for folk, slik at man kan forsøke å få flest mulig med.

*dytt*

ååh!:( eg og vil vere med på treff!! kvifor er det ingen som bur heromkring som skal føde!? ;P

Du kan ta deg en weekend i Bergen for anledningen [;)] Ta litt juleshopping i samme slengen.

hehehe:D jo, det hadde vert mulig, men det er jo ganske langt... ;) får sjå, kanskje lettare å bli med på eit treff etter at babyen har komt?:) ungen min vil sikkert sette pris på barn i samme alder, sidan eg ikkje veit om nokon i nærområdet som får barn samtidig som meg:)

jeg er med[;)] er det bare de gravide eller pappane også?

Jeg er gjerne med på treff.  De fleste i vennegjengen har ikke smått enda. Bare et par stykker. Jeg kan når som helst, egentlig, men kanskje kveldstid er å foretrekke, ettersom det er skole og jobb for de fleste på dagtid.

sorciere_: Kom og lek med oss. [:)]

Jeg er med[:)] passer stort sett når som helst[:)]

Tessa23: Pappaene kan gjerne slenge seg med. Våre kjenner jo hverandre ganske godt, så de hadde nok overlevd en gjeng hormonelle høner [8D]

Da blir vi iallfall 6 stykker, 7 om sorciere_ slenger seg med [;)]
Pluss eventuelle pappaer. Bør vi sikte oss inn på en helg kanskje? Er ofte folk er slitne på ettermiddagene etter jobb/skole etc. Så en lørdag eller søndag ville vært nice. Forslag til passende sted, anyone?

ORIGINAL: Escuro

Da blir vi iallfall 6 stykker, 7 om sorciere_ slenger seg med [;)]
Pluss eventuelle pappaer. Bør vi sikte oss inn på en helg kanskje? Er ofte folk er slitne på ettermiddagene etter jobb/skole etc. Så en lørdag eller søndag ville vært nice. Forslag til passende sted, anyone?

Lørdager er en fin dag.... [:D] Hvis ikke så er formiddagene greiest for meg.... Kveldstid passer utrolig dårlig...
Og Egon på Lagunen har vert et sted det har vert snakk om tidligere som noen syntes var ok... Blandt annet svartengel... [:)] Og eg... [8D]

Da høres det ut som vi tar det en lørdag [;)] Er det noen som har barn fra før av oss bergensere? Jeg har en på 7 år, men han er 50/50 hos meg og faren.

ORIGINAL: Escuro

Da høres det ut som vi tar det en lørdag [;)] Er det noen som har barn fra før av oss bergensere? Jeg har en på 7 år, men han er 50/50 hos meg og faren.

Har en herlig prinsesse på snart 3 fra før... [:)]
Så mulig hun blir med på treff om det blir en lørdag[;)]

Dytt

Back
Topp