Treff i Bergen

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
Hei
er det noen fra Bergen som skal på Barn i magen treff på Dickens imorgen kl 7????

Tenkte å gå, men det er litt ekkelt å ikke kjenne noen der....Det er for juni, juli og august gravide....

så kjedelig da[:(]jaja, det kommer nok en ny sjangs.God vakt[;)]

Hei hei
Jo jeg var på treffet igår. det var kjempekoselig på treffet igår. Det var mange som stilte så vi skulle nok hatt et litt bedre bord fordi vi hadde et langbord og det var fullt nedover rekkene. Håper noen arrangerer treff igjen fordi det var veldig kjekt og skravla gikk i ett om alt fra vogner til fødsel.

(Gjerne littegrann tidligere enn kl 7 da).

Anbefales å bli med neste gang.

Klem[:)]

Heisann
Ja var på treffet igår og det var koselig det. Mange som møtte og skravla gikk i ett om alt fra a- å. håper det blir flere treff, gjerne litt tidligere på dagen enn kl 7.

Hvis det blir anbefales det at du blir med. Kjekt å møte andre "tjukkaser"[:)]

klem

[Det må du ikke tenke på...Tenkte det samme selv og dro med meg en venninne som ikke var gravid og hun va der ca 5 min så gikk hu. Skjønner det da.ikke noe gøy for henne å høre bare babyprat....Det går så fint så.....kan jo passe på deg da vettu.har jo snakket litt med deg her så vi "kjenner" hverandre litt da[;)]

Jada, skal passe på deg jeg så de andre gravide ikke biter deg. Hehe. Neida, de virket veldig greie de som var der.

Formen er bra ellers. Endelig. Føler at jeg ikke sovner kl 1730 lenger og at jeg kan shine meg litt opp når jeg skal noen steder og det er en utrolig deilig følelse og ikke føle seg som et takras konstant.

Også det å kunne ha ork til å gå på besøk til venner ol....life is good.

Men spyr fortsatt da i dann og vann og det er litt kjedelig. Menmen. Får trøste meg med at det går over det også.

Jo, også nå har de skumle kg begynt og komme og jeg har fått snopedilla.....FARLIG!!!
sambo sier jeg har nothing to worry about, men har lagt på meg 5 kg nå............og verre skal det bli du....etter uke 30 går man jo opp som bare det, og det er enda 6 uker til....

Hva med deg da?
Hvordan er formen din?
Synes det er litt trist her idag, fordi hun ene jeg jobber med går ut i mammaperm idag og hun er så grei + at det er så kjekt å ha en "medsvoren" ved min side.....+ at jeg misunner henne som får ha babyen sin til 17. mai....så kjekt for henne da, men til neste år har vi småttiken vår og da er hun (for din del), og h'en for min del blitt store[:D]

tenk så rart det blir å bli mamma......huff, de hormonene løper løpsk med meg for tiden....Tenker opp og ned i mente på hvordan det vil bli.

Back
Topp