Treff i Bergen vest

ORIGINAL: Novemberbaby*09

Jeg kan bestille bord jeg[:)] Det var Peppes vi skulle på 19:30, sant?

Ja, det var vel det vi ble enige om. [:D] Flott om du tar oppgaven! Hvis ikke gjør jeg det når jeg har levert i barnehagen etterpå, men blir glad for og slippe! [8D]

ORIGINAL: *Charley*

Dytt og skriv meg og lissyjane opp[:D] bestill bord du, siden du sikkert har mest peilig hvem som kommer[:)]

Dytt og skriv meg og lissyjane opp[:D] bestill bord du, siden du sikkert har mest peilig hvem som kommer[:)]

Neimen, er det deg, Charlotte?[:D] Så kjekt med et kjent fjes[:D] og for en nyyyydelig gutt du har fått deg
Jeg vil ikke si navnet mitt her inne, men du vet kanskje hvem jeg er ut i fra navnet i signaturen[;)]

Neimen, er det deg, Charley?[:D] Så kjekt med et kjent fjes[:D] og for en nyyyydelig gutt du har fått deg
Jeg vil ikke si navnet mitt her inne, men du vet kanskje hvem jeg er ut i fra navnet i signaturen[;)]

Neimen, er det deg, Charley?[:D] Så kjekt med et kjent fjes[:D] og for en nyyyydelig gutt du har fått deg

Neimen, er det deg, Charley? Så kjekt med et kjent fjes her inne[:D] og for en nyyyydelig gutt du har fått Gratulerer!
Jeg vil ikke si navnet mitt her inne, men du vet kanskje hvem jeg er ut i fra navnet i signaturen min[;)]

Det tok meg en evighet å finne igjen tråden[8D]
Nå har jeg bestilt et bord til 12 stk kl.19:30 i morgen[:)] Det står på "babyverden" i tilfelle folk vil gå og sette seg[:D]

Det tok meg en evighet å finne igjen tråden[8D]
Nå har jeg bestilt et bord til 12 stk kl.19:30 i morgen[:)] Det står på "babyverden" i tilfelle folk vil gå og sette seg[:D]

Supert! [:D]

Gleder meg jenter[:D]

eller damer da[8|][8D]

eller damer da[8|][8D]

mye bedre med jenter enn damer[8D] Føler meg gammel når noen kaller meg dame[8|]

Gullet mitt har blitt syk, så det kan hende jeg ikke kommer i kveld, eller blir litt sen.
Får se når jeg får henne i seng.

uff, jeg så ikke dette før nå[:(][:(]

jaja, jeg får heller være med neste gang da[;)] kose dere masse

ORIGINAL: SweetCherry

Er ikke for sent enda, treffet er ikke begynt[;)]
Du rekker helt sikkert ut til vestkanten til halv åtte[:D]

Neeei, hiv deg på[:D] Du har jo 1 time og 40 min på deg[;)]

Bli med da! [:D] Du rekker det sikkert, og plass skal vi nå alltids få! [:D]

Jeg har blitt dårlig og ligger her på sofaen under teppet!![&o] Skulle så gjerne vært med dere jenter, men går ut i fra at man klarer å samles flere ganger!?!![:)][:)]

Jeg blir sikkert litt sein. Lissy, jeg tar med esken!

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Bli med da! [:D] Du rekker det sikkert, og plass skal vi nå alltids få! [:D]

hadde ikke mulighet på så kort tid, men gi meg en shout out neste gang så blir jeg med[;)]

Back
Topp