Treff i Bergen vest

ORIGINAL: Zol80

Tviler på at det blir så populært hvis jeg stikker av midt i leggetiden [8D]

Da kommer du når miniene er lagt. [;)]

Noen som har kontroll?? Hvor mange er det snakk om??[:D] Og hvem?[8D] Orker ikke saumfare alt, så hvis noen hadde kontroll så... hehe[:D]

ORIGINAL: Delia

Noen som har kontroll?? Hvor mange er det snakk om??[:D] Og hvem?[8D] Orker ikke saumfare alt, så hvis noen hadde kontroll så... hehe[:D]

Står i første innlegget[8D]

For seint å melde seg inn? [:)]  Hørte snakk om dette på leikerommet idag, så eg sneik meg inn i tråden deres. 

ORIGINAL: Svartengel

For seint å melde seg inn? [:)]  Hørte snakk om dette på leikerommet idag, så eg sneik meg inn i tråden deres. 

Neida, det er ikke for sent! [:D]Jeg skriver deg opp jeg! [;)][:D]

Så får eg beordre at mannen er heime [8D][8D] Kjem når ungen er i seng, hun legge seg ca 19[:D]

Passet dårlig denne gang!
Blir med neste gang hvis min mye bedre halvdel er hjemme. [:)]

Tror ikke jeg kan da. Jeg har alle ungene den dagen. Kanskje hvis jeg får pass til dem så slenger jeg meg på[:)]

Må sjekke om mannebeinet klarer seg uten meg. I så fall blir jeg gjerne med![:D]

Edit: Han klarer seg, så da blir det visst pizza på meg[;)]

Hei

Mannen sin jobb skulle ha julebord i dag, men det er blitt flyttet til Fredag, så eg må avlyse for min del...... Det er søren meg nett typisk!!! [:'(]

*dytte litt til*

Er alle spørsmålstegnene med? [8D][:D] Hvor mange skal vi bestille bord til? Og hvem gjør det? [:-][8D][8D]

Dytt og skriv meg og lissyjane opp[:D] bestill bord du, siden du sikkert har mest peilig hvem som kommer[:)]

Back
Topp