Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med en weekend tur til BergenSku ønske eg budde i Bergen no så kunne eg ha joina dekk!![]()
Krysser fingrene for det!!!!eg blir med om formen er fin =)
Blir litt for lang reiseveg, men om eg skal besøke slekta mi snart hadde det jo vore ypperlig med eit BVmøte ogHva med en weekend tur til Bergen
Synd at du bor så langt unna
Det er topp etg på Xhibition. Inngang ved siden av hovedinngangenHvor er Jacob all? Aldri vært innom der før
Åja var der en gang for snart 4 år siden xDDet er topp etg på Xhibition. Inngang ved siden av hovedinngangen![]()
Er ikke så ofte i byn jeg. Tar meg en time hvis jeg skal reise kollektivt.Oh, det var lenge siden. Jeg liker meg godt der. Ikke så mange retter å velge mellom, men god mat![]()
Supert. Håprr du får det tilJeg er med om mannen er hjemme eller jeg får pass, vet det litt nærmere![]()
Kjekt at du da vil komme, med den lange reiseveienEr ikke så ofte i byn jeg. Tar meg en time hvis jeg skal reise kollektivt.
Skal iallfall se det an hvordan dagen blirKjekt at du da vil komme, med den lange reiseveien![]()