Treff i Bergen 19. oktober

Ponny

Glad i forumet
hei hei jenter
Jeg har sett at det er flere jenter som både er inne her på februar og på mars, så tenkte at vi da kunne ha et felles treff.
Foreslått søndag 19.oktober enten kl 12 eller kl 18 på Jacob Aall. Det var den dagen flest kunne.
Så om dere er med, gjerne skriv dere på her med klokkeslett, så tar jeg det tidspunktet flest kan.

Jeg bestiller bord:)

Håper dere kan komme:)

Det passer best kl. 12:00 for min del :) SÅ bra at vi får til et treff!

Kos dere masse! Jeg er i bryllup på østlandet den helgen så kan dessverre ikke være med! :(

Kos dere masse! Jeg er i bryllup på østlandet den helgen så kan dessverre ikke være med! :(
Så kjipt :( men tipper det blir veldig gøy i bryllup! Kan jo godt være det blir flere treff, også etter vi har fått babyene våre :D

Ja, jeg er forlover også så blir nok veldig bra! :)
Ja det kan tenkes at det blir flere treff ja! :)

Nei og nei!! Jeg er å østlandet den helgen og besøker foreldrene mine

hei hei jenter
Jeg har sett at det er flere jenter som både er inne her på februar og på mars, så tenkte at vi da kunne ha et felles treff.
Foreslått søndag 19.oktober enten kl 12 eller kl 18 på Jacob Aall. Det var den dagen flest kunne.
Så om dere er med, gjerne skriv dere på her med klokkeslett, så tar jeg det tidspunktet flest kan.

Jeg bestiller bord:)

Håper dere kan komme:)
Har du oversikt over hvor mange vi er til nå? :)

Dytter denne oppover.
Har ferie, så lite på gruppen nå, men tenker å bestille bord på tordag. Dersom det ikke er lov å skrive dette her og tid ogsted, så sendt meg en pm,så besvarer jeg de:)

Back
Topp