Treff i Østfold?

Iroim

Elsker forumet
Noen som kunne tenke seg å være på noe sånt? Og er det noen som er villig til å arrangere? Vet vi snakka litt om det tidligere se.... Og da var vel Fredrikstad et bra sted å møtes for de fleste?

Jeg vil!
Lurte litt på hvor det ble avdet når vi prata om det sist

Da er vi to i alle fall..... Men det var litt flere sist? Venter til over helga jeg... Skal prøve å holde denne litt oppe...

ORIGINAL: Sola_1

Er veeeeldig sjenert jeg da.... vet ikke om jeg tør jeg....

Er faktisk jeg også.
Ikke akkurat den som prater mest med folk jeg ikke kjenner.
Ringer ikke å bestiller pizza engang jeg, vil ikke prate med noen jeg ikke kjenner i tlf.
Men har man først satt meg i gang er jeg ustoppelig

Heldige dere er. Æ vil også vær med.... Men det e jo et stykke fra Bodø.
Vet vi har Barn i magen treff her hver onsdag, men æ tør ikke å gå aleina.
Men folk skryter av det treffet.
Kos dere.

Gjerne på formiddagen for min del. Og jeg er ikke kjent i Fredrikstad, så det hadde vært fint om noen fant et ok sted å møtes, reserverer bord osv. Jeg er sjenert selv, men tenk på det jenter. Vi har en ting til felles nå, så da er det jo kjempe lett å prate sammen. Og ingen i januarklubben er vel farlige?[:D]

heia.....kan ikke vi dra sammen på  barn i magen treff da? har ennå ikke vært,men va sist gang æ gikk gravid. va kjempekoselig:)

Jeg kan som regel heller ikke på formiddagen.
Jobber kveld innimellom, men begynner da kl ett.
Litt stress fra Fredrikstad til Ski før kl ett da.

Hva med en søndag f.eks?

Jeg vil jo!!! Tror jeg da...[:)] Litt sjenert jeg også...

Var jo jeg som starta den andre tråden, men så var jeg vekk noen dager, og da ble det borte. Prøvde vel å ta den opp igjen på treff-forumet, men fikk ikke noe særlig tilbakemeldinger igjen...

Men hva med Pizzanini ja...?
Kan bare ukedager i oddetallsuker (på ettermiddag/kveld), eller i helgene.

Barn i magen har en träff på onsdag i Lillestrøm om det är nån som är sugen, jag var in för första gången idag på den sidan og fant det.
Tänkte ta mig i kragen och försöka träffa fler i den sits vi är i, gravida [:D]
men jag är litt blyg jag og, till att börja med... behöver verkligen komma ut, med tanke på att jag knappt känner en människa i Norge än og med tanke på min depresjon...

Lillestrøm er i lengste laget for meg. Men om noen får til noe i Fredrikstad er jeg med, samme hvilken dag.. Og formiddag som ettermidag passer.

bor i bodø,og tenkte å hive meg med på trffene her.

Blir jo aldri noe av jo...[:(][>:]
Ingen som vil arrangere?

ORIGINAL: Tvilling82

Blir jo aldri noe av jo...[:(][>:]
Ingen som vil arrangere?

LURER JEG OGSÅ PÅ??????????????????????????
Noen som bor i Fredrikstad og kan arrangere?

Kom igjen da!!!
Noen kan vel ta på seg den oppgaven?
Hadde gjerne gjort det om jeg bodde nærmere og var bedre kjent, men det er jeg altså ikke...

Jeg er ikke kjent i Fredriktad, så meg blir det nok ikke.

Back
Topp