Treff i Østfold

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som er interessert?
Hadde vært koselig å treffe noen her og:)

Så koselig:)
Hva slags dager og tidspunkt passer for dere da? Jeg jobber ikke nå, så kan når som helst egentlig, men helst på dagtid pga energien:)

Vanskelig å komme med noe konkret. Prøvde meg i jobb igjen i dag (Nettopp fordi jeg blir loko av å bare være hjemme alene) men ble helt utslitt, så var trolig litt tidlig, så jeg må nok ringe legen igjen i morra å høre om forlenget sykemelding.

Vanskelig å komme med noe konkret. Prøvde meg i jobb igjen i dag (Nettopp fordi jeg blir loko av å bare være hjemme alene) men ble helt utslitt, så var trolig litt tidlig, så jeg må nok ringe legen igjen i morra å høre om forlenget sykemelding.

Kan du ikke si fra når du vet litt mer da? :)

Fortsetter med 50% sykemelding. Så betyr trolig jobb mandag, tirsdag og torsdag.
Onsdag og fredag blir derfor dager som trolig passer meg best. :)
Hva med dere andre?

Passe på onsdag for meg ihvertfall. Fredager er jeg på bassengtrening fra kl 14 i fredrikstad, så om det er før det så går det bra:)

Jeg har akkurat blitt 50% sm, men vet ikke hvordan arbeidstiden skal fordeles enda..

Du kan jo si fra når du finner ut. For meg så passer det evnt i helgene og altså, så vet dere det.

Jeg holder til i Skjeberg så kjøre til Moss vær gang trur jeg ikke kroppen min orker. Men jeg blir gjerne med på noen treff innimellom

Jeg holder til i Skjeberg så kjøre til Moss vær gang trur jeg ikke kroppen min orker. Men jeg blir gjerne med på noen treff innimellom

Går an å treffes andre steder også:) syns vi kan ta det der det passer flest jeg

Jeg tør ikke binde meg opp til noe da formen min ikke er så bra om dagen...Men jeg kan jo følge med litt her likevel og se hvordan det passer seg:)

Da er du ikke langt unna meg! Jeg bor på Klavestashaugen:) Er du med i den andre gruppa for juli? Som ikke er lov å nevne med navn her:P

Back
Topp