Treff Haugesund & omegn

Melody

Forelsket i forumet
Hei hei voksende mammaer :-)

Etter vårt tidligere kjekke kafêtreff , så kunne vi godt tenkt oss et til treff, og gjerne med flere deltagere denna gangen :-)
Så hiv dåken gjerna på! Me veit dåken e der ;-D hehe
Men me har ikkje lenge igjen nå, så treffet må jo helst ver før Juni er omme ;-)
 
Nåken så vil ver me ? :-)


 
Blir jerna me denna gången og ;-) å eg vett om ei t så jerna vil værme men så ikje e på bv :-)
 
så bra! :-D bare ta hu med! :-D
 
Jeg er så med!!
 
Fantastisk bilde i første innlegget mollee!
 
Flere som vil bli med?

Og så må vi sette en dato, og velge sted  Gleder meg!
 
Hvordan ser dagtid ut for dere ? Og uke 24 ?(ikkje denne, men neste uke ) :)
Bare til å komme med ønsker :)
 
passe når som helst.. men e mange som skal ha i juli som e i gruppen  "2012 babyer på haugalandet" på facebook. kanskje me konne posta der o når me vett ka ti det blir? ;)
 


BJohanne skrev:
passe når som helst.. men e mange som skal ha i juli som e i gruppen  "2012 babyer på haugalandet" på facebook. kanskje me konne posta der o når me vett ka ti det blir? ;)


Lurt Kjekt å få med litt flere:)
 
Uke 24, altså neste uke, kan jeg alle dager utenom onsdagen.
Dagtid eller kveldstid?

(Jeg bør være hjemme til 15 for å hente datteren min hos dagmamma. Så for meg passer det best å møtes senest 12 på formiddagen eller fra kl 17.30 på ettermiddagen.)
 
Nå nærmer det seg ny uke snart :-)
Men da utelukker vi Onsdagen.
Ettermiddager har vi dårlig tid kanskje, då dei stenge 6 utenom torsdager (ivertfall på amanda).

Sååå, vi kan jo sei formiddag, vist alle e enige ;-)
Då trenge me bare innspill på plass å eta :-)
MM funke greit for meg denne gangen o vist me ikkje komme på noe aent :-P hehe. Ønsker?

 
skal vi se.. når jeg var med juli gjengen 2011 så møtes vi på sam son faktisk. i fjor altså.. men jeg veit ikke.. mm på oasen høres greit ut det for da har jeg stelerom og sånn i nærheten slipper og tenke på og må parkere bilen på andre siden av byen og pga parkering hehe. (kjører høy varebil som også er lang bah jaggu ikke enkelt)

ellers har vi jo den ene kafen nede på amanda sentret den under rulletrappa der da husker ikke hva den heter menn..

og til info er østlending hehe.. så ikke få sjokk da jeg bytter dialekter som en annen tulling..

men noen som kan være så snille og være min "Kontakt" person siden jeg må i fjøset på morgene så trenger jeg få litt tid på meg og guttungen og gjøre oss klare så kan hende vi kan bli forsinka så jeg får gitt beskjed om det..
 
bump
 
Hva med å møtes førstkommende torsdag 11.30 på MM på Amanda? Kan alle da?
 
Torsdag hørtes bra ut :-) ska egentli t fysio då, men får flytta timen t fredag helle ;-)
 
dra med meg ei vennine jeg da hehe. ei som kommer fra østlandet.. like gammal som meg.. 86 mod.. men for meg passer det.. =) håper bare formen holder..
 


Rosa Mirabella skrev:
Hva med å møtes førstkommende torsdag 11.30 på MM på Amanda? Kan alle da?


passer flott det :) skal til jordmor halv 3 i aksdal :-)
 


mollee skrev:


Rosa Mirabella skrev:
Hva med å møtes førstkommende torsdag 11.30 på MM på Amanda? Kan alle da?


passer flott det :) skal til jordmor halv 3 i aksdal :-)



å har du og toril.. så gøy.. hvor bor du da siden du tilhører aksdal? bor i tysvær jeg =)
 
Back
Topp