Treff Gjøvik

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Hei alle sammen!!

Den 11.april er det treff på gjøvik! Det skjer på Egon kl 18.00[:)]
Møt opp store og små mager!!
Alltid veldig koselig!! Blir reservert bord på navnet "barn i magen"![:D]

Noen som vet de vil komme??

Det er faktisk NESTEN så jeg er klin gæærn nok til å hive meg i bilen å kjøre helt til Gjøvik, vet dere!!! [:D] [&:] Blir nesten litt redd meg selv noen ganger! [8D] 

Fruluna, kommer du hvis jeg kommer?? [:D] [:D]

Det er en onsdag det?? Skal jo til Tønsberg torsdagen etter da, så det blir kanskje mye kjøring.. Også var det jo så sent... 18 på ettermiddagen... [&:]

ORIGINAL: fruluna

Det er en onsdag det?? Skal jo til Tønsberg torsdagen etter da, så det blir kanskje mye kjøring.. Også var det jo så sent... 18 på ettermiddagen... [&:]

Jeg vet.... [&o] Hadde det vært i 16-tida, eller evnt på en helg, så hadde det vært lettere...... Det blir jo 3 timer 1 vei for meg..... [8|] Hmm.....

Nei, får nok "make out" some other time, snuppelura  

dytter litt her jeg[:D]

Koselig om dere kommer!! Absolutt verdt en lang kjøretur[;)] hehe...

dytter igjen!!![:D] Ingen fra distriktet her??

joda er det, men onsdag blir litt vanskelig når ungene har lekser og ting dem skal midt i uka... hadde vært koslig å vært med[:)]

Håper det passer bedre på neste treff da[:D] Ikke sikkert jeg får blitt med da men[;)]

ORIGINAL: veslejinta

Håper det passer bedre på neste treff da[:D] Ikke sikkert jeg får blitt med da men[;)]

Er du på overtid nå???? [&:] Huff, vi får rope høyt på prinsen alle mann, så kanskje han hører på oss å kommer!!! [:D] 

Back
Topp