Treff for oss i Toten/Gjøvik-området?

Det høres fint ut. :)
 
Hei :) jeg har ikke mulighet til å møte dere denne dagen, fikk vite jeg har medisinkursprøve onsdag så må lese til den. Men håper dere koser dere å at vi kan ses en annen gang :)
 
Hei :) jeg har ikke mulighet til å møte dere denne dagen, fikk vite jeg har medisinkursprøve onsdag så må lese til den. Men håper dere koser dere å at vi kan ses en annen gang :)

Men da kan vi kanskje utsette det til en dag alle kan? :)
 
Ja, det synes jeg også :) Til uka kan jeg alle dager unntatt mandag på dagtid:)

Neste uke på tirsdag kanskje, hvis det passer for alle?

Storesøster har bursdag på torsdag og jeg har både jordmor- og legetime den dagen, så trenger nok dagen før til å lade opp og dagen etter til å slappe av og lade opp til bursdager både lørdag og søndag. Men i verste fall, kan onsdag gå for meg hvis ikke dere andre kan tirsdag.
 
Kristine3, har du mulighet på tirsdag?

Noen andre fra Gjøvik, Toten, Land? Eller kanskje litt lenger fra som har lyst til å bli med?
 
Det kan vi godt gjøre:) Når passer det for deg i morgen? Er kl 13 greit?
 
Kan jo også høre til senere om det er noen på juni og august-forumene som har lyst til å bli med på treff. Synes det er koselig å møte flere i samme situasjon. :)
 
Ja, det passer fint:) Kan jo høre om flere vil treffes - alltids hyggelig med flere:) Vil du spørre på de andre forumene? Jeg har ikke vært inne på annet enn juli
 
Ja, det passer fint:) Kan jo høre om flere vil treffes - alltids hyggelig med flere:) Vil du spørre på de andre forumene? Jeg har ikke vært inne på annet enn juli

Jeg har heller ikke vært aktiv på de andre forumene, men kan jo fint spørre. Litt kort varsel til i morgen, men hadde jo vært hyggelig til senere. :)
 
Hei:) beklager sent svart :) ser dere skal møtes i dag, får ikke gjort det i dag jeg men kos dere å si fra neste gang dere skal :)
 
Back
Topp