Treff for oss i Toten/Gjøvik-området?

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen av de som bor i Toten/Gjøvik området som vil treffes for å slå av en liten prat og bli kjent? Jeg hadde synes det hadde vært veldig hyggelig:)
 
Ja, det hadde vært koselig! =)
 
Så koselig :) Er dere også ledige litt på dagtid framover? Dagtid er i hvertfall lettest for meg :)
 
Er du litt ledig på dagtid også?

Jeg er ledig på dagtid fram til påske i hvert fall. Etter det aner jeg ikke. Er sykmeldt fram til påske. Men det bør ikke være så tidlig på dagen for min del, kl 12 eller noe? Jeg sover egentlig mesteparten av dagen. :scratch
 
Jeg er ledig på dagtid fram til påske i hvert fall. Etter det aner jeg ikke. Er sykmeldt fram til påske. Men det bør ikke være så tidlig på dagen for min del, kl 12 eller noe? Jeg sover egentlig mesteparten av dagen. :scratch

Rundt 12 er egentlig ett ypperlig tidspunkt for meg. Passer det for dere begge? Skal vi treffes ett sted eller hjemme hos noen? Hos meg kan vi ikke ha treff da vi bor i kjelleren hos mine foreldre i påvente av hus samtidig som hele stua er fylt opp av ting fra ett dødsbo så det er liksom ikke noe sted å sitte her, hehe...

Til uka passer alle dager untatt onsdag. Hva passer for dere?
 
Kan vi ikke treffes på en kafe da? Neste uke passer ikke onsdag for meg eller skal i en begravelse. Men ellers er jeg ledig :)
 
Hva med tirsdag den 5.mars da f.eks? Tja... Er ikke så kjent med kafeteriaer(ikke bodd her på mange år), men det er vel en fin i øverste etasjen på cc? Den som Lasse Liten driver... Ellers så er det jo den der på senteret på Raufoss, men der må man nok regne med at det kan være rimelig fullt på dagtid... Hva synes dere?
 
Hva med tirsdag den 5.mars da f.eks? Tja... Er ikke så kjent med kafeteriaer(ikke bodd her på mange år), men det er vel en fin i øverste etasjen på cc? Den som Lasse Liten driver... Ellers så er det jo den der på senteret på Raufoss, men der må man nok regne med at det kan være rimelig fullt på dagtid... Hva synes dere?

Kan vi ta det uka etter? Jeg venter litt på lønn, så fra neste mandag igjen, altså 11. er jeg mer klar for å møtes. Evt kan dere møtes til uka, så møtes vi igjen senere. Men cc høres best ut for min del i hvert fall. Tar lenger tid herfra til Raufoss enn til Gjøvik og da får jeg gjort unna andre ting samtidig. :)
 
Gjerne på cc for meg :) neste uke høres fint ut for meg også, pga lønn å må på cc uansett når lønna kommer :)
 
Det er helt greit for meg - da får jeg utrettet litt mer også :)
Den uka der så er jeg opptatt mandag og onsdag... De tre andre dagene er jeg ledig så da kan dere to bestemme :)
 
Åhh- studerte på Høyskolen i Gjøvik, savner den søte lille byen! Kos dere masse på treff :)
 
Skal vi treffes på den kafeen i øverste etasje ved kid på tirsdagen da? Passer kl 13?
 
Back
Topp