Lena Gift med forumet Himmelbarn 3 Mai 2014 #22 Siden vi ikke er fler. Skal vi flytte treffet? Er ikke helt i topp form om dagen heller. Av og på kvalme. Så for meg hadde det bare vært en fordel
Siden vi ikke er fler. Skal vi flytte treffet? Er ikke helt i topp form om dagen heller. Av og på kvalme. Så for meg hadde det bare vært en fordel
Starbucks Forumet er livet 3 Mai 2014 #23 Jeg er ikke helt i humør jeg heller. Har vondt og ganske nedfor... Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er ikke helt i humør jeg heller. Har vondt og ganske nedfor... Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 3 Mai 2014 #24 Vi kan godt flytte det om dere ikke er i form. Jeg jobber til 2 i natt å er ikke hjemme før 2.30 så greit for meg
Vi kan godt flytte det om dere ikke er i form. Jeg jobber til 2 i natt å er ikke hjemme før 2.30 så greit for meg
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 4 Mai 2014 #27 Bra vi utsatte treffet for jeg vet ikke om jeg hadde vært i form til noe treff idag