TREEEENING JENTER!!!!

Glapia.

Gift med forumet
[:D][:D] HOW U DOIN?!?!! [:D][:D][:)]

Her har vi trent en gang idag ( Babysats ) og ikveld skal vi igjen på spinning!! [:D] Er helt i hundre jeg!!! [8D]
EEEEELSKER trening!! Får jo 100000000 ganger mer energi!!! [:D][:D]

Hvordan går det med dere jenter??

Går veldig fint, trener styrke tre ganger i uka. Også kjører jeg en skikkelig forbrenning og kondis time på helga. Når snøen blir borte her så begynner jeg med jogging med vogna. [:)]
Skal ned ca 4 kg, er så lite så det blir en kamp.

Deilig da!!! Her trener jeg ca. 5 ganger i uka! Syntes det er fantastisk!! Er ikke interessert i å gå så mye mer ned, men å bygge
muskler.. Bli fit og stram!! [:)][:)]

Flere, hva trener dere, og hvor ofte?

Prøver forsatt å trene hver dag[:D] MÅÅÅÅÅÅÅÅ[8D][8D][8D]

Trening ja...her er det bare rockering og trilleturer[:)] Skulle ha stramma opp litt men...[8D]

trening hva er det? [8D]

Jeg har kommet inn i rutinen der jeg MÅ trene hver dag, ellers føler jeg meg feit[8D] Men i helgen hadde jeg ikke tid, og i går strekte jeg opp noe i ryggen igjen, så jeg tålte ikke gå uten trening i 2 dager! Og nå er jeg blitt megaforkjølet, så får ikke trent i dag[:(]

Men jeg trener til diverse Jillian Michaels dvder og så løper jeg på tredemølle. Har lyst å begynne å løfte vekter også, men det er så kjedelig.

Flinke jentene [:D][:D]

Nå har vi nettopp vært på Babysvømming, så får vi se om vi sykler nå etterpå når Luki skal sove..er jo styrketrening å holde en 8 kg baby i 1 time hahah...

Men prøver å få sykletca3 ganger i uken, og de dagene jeg ikke sykler prøver å gå 1 times tur ... Så litt gillian innimellom.. Har fremdeles 5 kilo jeg vil miste, så skal jeg begynne å stramme opp SKIKKELIG igjen.. HATER at det tyter på siden.. masse hud hahahaha

ååååh....

Jeg vil være like flink som dere..

*sparker meg selv kjempe hardt i rævva*[:@][8D]

trener fast hver tirsdag og fredag på treningssenteret! deilig altså. blir som regel en spinningtime i helgen og ihvertfall 1 time tur hver dag!
har en god del kg igjen å gå ned, men skal bruke 1 år på de da!

Jeg er på zumba hver tirsdag og torsdag, så triller jeg en del. Begynner kaanskje med litt styrke om et par uker :p

Flink du er da! Er ikke heeelt der med treningen! Eg går en del turer!!! [:D] Har trent 3 ganger tror eg, men fikk 30 day shred i posten idag så planen er å begynne på den! [:D]
Meeeen eg har satt opp litt sunnere middager i det siste så det hjelper jo litt på!!!! [:)][:D][:D]

Neste uke er jeg bækk in bisniss på BabySast hver Mandag og Fredag, og når holka her har gitt seg litt er jeg en jævel på de derre trilleturene igjen [:D]

Triller hverdag når været tilsier det[:D] Så er det zumba og styrketrening de kveldene samboer er hjemme [;)]

ORIGINAL: LinnOgMia

ååååh....

Jeg vil være like flink som dere..

*sparker meg selv kjempe hardt i rævva*[:@][8D]

siiiiiiign!!!!

trener 30 days shred også går jeg turer når tempen tillater det[:)] er veldig glad i å jogge,men det blir ikke før snøen er borte og jeg kan jogge lange turer i skogen [:)] det er digg det[:)]

ORIGINAL: 1gangs lykke

trener fast hver tirsdag og fredag på treningssenteret! deilig altså. blir som regel en spinningtime i helgen og ihvertfall 1 time tur hver dag!
har en god del kg igjen å gå ned, men skal bruke 1 år på de da!

prøvde å spørre deg i en annentråd om hvor høy du er siden vi er så like både i kilo og i cm..

trener Zumba, styrke og balanse. varierer litt på hvor mange timer det blir i løpet av en uke. forige uke fikk jeg inn 4 pluss noen trilleturer. 

Jeg trener spinning, dans og step på treningssenter 3-4ganger i uka, og styrke i kjellern ca 2 ganger i uka. [:D] Elsker å trene!![:D]
Skulle gjerne trent mer, men med lillemann føler jeg ikke at jeg har tid til mer...

Back
Topp