Tredjemann?

Så kjekt å lese! Denne gang blir det baby :love017 gratulerer så mye! Så godt å endelig kunne senke skuldrene litt :love017
 
Så kjekt å lese! Denne gang blir det baby :love017 gratulerer så mye! Så godt å endelig kunne senke skuldrene litt :love017
Takk! Jeg krysser det jeg har for at du snart kommer etter. Håper du klarer å slappe av litt mellom slagene. Leser alt du skriver. <3
 
Wow, fortsatt turnus! Da er du tross alt i grei form, heldigvis, men ikke overdriv. Snart trenger du energien til heeelt andre ting. :playful:
Ja, altså litt plager er det jo, men det følger jo med. Jeg er veldig glad i jobben og kollegaene mine, veldig glad jeg klarer jobbe enda :woot: Ja, ikke så lenge igjen til ferie+perm så satser på å få ladet batteriene skikkelig da!
 
12+3
I dag var jeg på OTUL, og til min store overraskelse og glede var det LIV! Ble sågar satt frem tre dager, så nå er termin 4.12.2024. Alt så bra ut, men har tatt NIPT, så vi får se når svarene kommer. Er egentlig ikke nervøs eller stresset der.

Det er så DEILIG å slippe bekymringene. Det verste er over. Nå skal jeg prøve å kose meg mest mulig fremover. YES!
Åhhh, gratulerer så mye :love7
Det er noe helt ubeskrivelig med å se at alt står bra til og se at hjertet slår :Heartred
Blir spennende å følge deg videre :happy:
 
Takk! Jeg krysser det jeg har for at du snart kommer etter. Håper du klarer å slappe av litt mellom slagene. Leser alt du skriver. <3
Tusen takk ❤️ ja, nå føler jeg meg helt frakoblet, egentlig. Føler meg ikke så "desperat" lenger :hilarious: tar det som det kommer. Nå fikk jeg negativ test og venter på tr. Det blir kanskje vår siste pp:confused005
 
Tusen takk ❤️ ja, nå føler jeg meg helt frakoblet, egentlig. Føler meg ikke så "desperat" lenger :hilarious: tar det som det kommer. Nå fikk jeg negativ test og venter på tr. Det blir kanskje vår siste pp:confused005
DET er jo enda bra. Og det kan jo hende at "alt ordner seg" hvis det ikke stresses? :) Dere kan jo fortsette å prøve uten å logge alt og ikke tenke på PP-er. :) Ta det som det kommer. <3
 
Så utrolig glad på dine vegne! :Heartred Tenk nå kommer det snart en liten baby :love2 kommer til å gå fort for alle andre enn deg til desember :hilarious: hehe, her raser tiden av sted, mens for deg står den vel så og si stille :taunt014
 
Så utrolig glad på dine vegne! :Heartred Tenk nå kommer det snart en liten baby :love2 kommer til å gå fort for alle andre enn deg til desember :hilarious: hehe, her raser tiden av sted, mens for deg står den vel så og si stille :taunt014
Takk! Haha, heldigvis har jeg to små, så tiden går faktisk ganske fort nå som jeg er over prøveperiodene og 12-ukerskneika. Det var mye kjedeligere å vente på førstemann da jeg ikke hadde noen som brukte tida mi. :hilarious: Hvordan går det der? Begynner det å bli en våken liten blubbis med mye lyd? :Heartred
 
Back
Topp