Tredjemann? (gravid)

Takk, @Førstegangsmamma2020, @Mali3 , @Pippi123 , @Luna94 , @Bobben og @Lil_sol ! Jeg venter litt med å slippe gleden løs, altså, men jeg blir nå i hvert fall gravid igjen. Det er jo noe.

Hvordan går det med dere? Noen av dere har jo født nettopp, og så ser jeg at flere har termin utover året (eller er prøvere)? Fortell!
Jeg ble satt igang på termindato 7 mars, og det endte i keisersnitt! Lilly kom kl 5.15 (jeg trodde nærmere 6, men stoler mer på hva legene skrev) den 8 mars :love7
 
1000015746.jpg

Fin stigning fra i går! :sad015
 
Var nok ikke meningen det når du ikke var med oss :Heartpink
Men nå er det din tur!!:love7
Ja, til slutt og sist var det nok for det beste. De to andre går gjennom en lengre periode med trass og sjalusi nå, så en baby oppi alt det hadde kanskje ikke vært så bra for dem.
 
Gratulerer så mye! Nå må den sitte hele veien :Heartred
 
Så fine streker! Blir spennende med digital! Jeg testa med digital 5+3 da jeg fikk 3+, men har sett at folk får både før og senere. Syns jo strekene dine er såpass sterke da, så vil tro du får det rundt 5+0 :excited001
 
Vis vedlegget 431503
Ca. 4+2/16 DPO. Nå kan vel ikke streken bli stort sterkere? Ingen vits i å teste mer. Får vurdere å ta en digital ukesindikator rundt 5+0. Er det ikke da man bør få 3+?
Hurra!! Så fine streker!! :happy093
Jeg fikk 3+ da jeg var 5+0 tror jeg, men har og sett noen ikke får det før 6+0! Så kanskje vent til 5+3 eller noe? Strimlene dine ser jo helt supre ut, flott økning!!
 
Back
Topp