Tredjemann? (gravid)

Gratulerer så mye med så fine streker!!
 
Det går veldig fint :) lille Mikkel André er 12 dager gammel i dag. Hadde en veldig lett og fin fødsel, men med veeeldig lang latensfase :dead: vi koser oss hjemme nå selv om det er litt sjalusi innimellom :smiley-ashamed004:Heartred
Ja, hvor gammel var eldste igjen? Så godt å høre. <3
 
5+0 i dag. Venter noen dager før jeg tar ukesindikatortest. Har ikke så mye mensaktige smerter lenger, men tisser ofte og er veldig trøtt og sliten. Håper det fortsatt er liv. Har bestilt privat TUL til 7+5 for å være sikker på at vi ser noe. Det blir 2,5 lange uker å vente... Skal ikke være aktiv i terminforumet før den tid. Prøver å holde igjen håpet og de altoppslukende tankene enn så lenge.
 
5+0 i dag. Venter noen dager før jeg tar ukesindikatortest. Har ikke så mye mensaktige smerter lenger, men tisser ofte og er veldig trøtt og sliten. Håper det fortsatt er liv. Har bestilt privat TUL til 7+5 for å være sikker på at vi ser noe. Det blir 2,5 lange uker å vente... Skal ikke være aktiv i terminforumet før den tid. Prøver å holde igjen håpet og de altoppslukende tankene enn så lenge.
Høres fornuftig ut. Jeg fikk ikke 3+ før jeg var nærmere 6 uker på vei. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :Heartred
 
Tenker på deg ❤️
Takk, snille deg! Hvordan går det der?

Enn så lenge virker det som den klorer seg fast her. Godt med ubehag i magen, ømme pupper, fraværende kondis og lammende trøtthet. Minst 5+5 i dag. Skal til legen på onsdag. Lurer på om jeg skal spørre om hCG-måling for å slippe å stresse helt frem til privat TUL 7+5. Har ikke turt å ta digital ukesindikator ennå, men det er kanskje sent nok nå? Dritredd for å få mindre enn 3+.
 
Takk, snille deg! Hvordan går det der?

Enn så lenge virker det som den klorer seg fast her. Godt med ubehag i magen, ømme pupper, fraværende kondis og lammende trøtthet. Minst 5+5 i dag. Skal til legen på onsdag. Lurer på om jeg skal spørre om hCG-måling for å slippe å stresse helt frem til privat TUL 7+5. Har ikke turt å ta digital ukesindikator ennå, men det er kanskje sent nok nå? Dritredd for å få mindre enn 3+.
Åååå så godt å høre ❤️ måtte den grave seg godt og dypt ned nå! Høres ut som du har "gode" symptomer og ❤️ Lurt å spør om hCG måling da ja, hjelper litt på nervene det. Jeg tok det denne gangen og hadde 3252 når jeg var 5+2, og da var det for mye hCG allerede for cb-testen så den viste 2-3 :banghead::hilarious: den slår jo andre veien når den får for mye. Så jeg ville tatt den nå hvis du allerede er 5+5, siden du allikevel skal til legen på onsdag og kan måle. Også ha i bakhodet at hvis den viser 2-3 så trenger ikke det bety noe dårlig :happy:

Med meg går det bra, takk som spør ❤️ 13 uker på vei så begynner det endelig å gå opp for meg at jeg er gravid :hilarious: har vært så utrolig redd for å håpe, men ser ut som det kanskje kan gå fint denne gangen. Alt bra hittil ihvertfall, blir fulgt opp på sykehuset som risikosvangerskap (pga alle mistene).
 
Så godt at alt enda virker å være i orden :smiley-angelic001 :Heartred Håper sånn at dette er terminspiren!
 
Åååå så godt å høre ❤️ måtte den grave seg godt og dypt ned nå! Høres ut som du har "gode" symptomer og ❤️ Lurt å spør om hCG måling da ja, hjelper litt på nervene det. Jeg tok det denne gangen og hadde 3252 når jeg var 5+2, og da var det for mye hCG allerede for cb-testen så den viste 2-3 :banghead::hilarious: den slår jo andre veien når den får for mye. Så jeg ville tatt den nå hvis du allerede er 5+5, siden du allikevel skal til legen på onsdag og kan måle. Også ha i bakhodet at hvis den viser 2-3 så trenger ikke det bety noe dårlig :happy:

Med meg går det bra, takk som spør ❤️ 13 uker på vei så begynner det endelig å gå opp for meg at jeg er gravid :hilarious: har vært så utrolig redd for å håpe, men ser ut som det kanskje kan gå fint denne gangen. Alt bra hittil ihvertfall, blir fulgt opp på sykehuset som risikosvangerskap (pga alle mistene).
Ååh, det visste jeg ikke! Kanskje jeg bare skal la være å ta dem, da. Dårlige tester er jo det verste man kan få på dette tidspunktet. Hvis spiren holder seg på plass, så kan jeg jo bare gi testene til en annen prøver. Bra tips! Jeg spør legen om hCG-test i stedet, da. Jeg skal ellers unngå alt av kvalmestillende og sånt denne gangen, bare for å kunne overvåke hver eneste symptomendring. xD Blir for så vidt gæren av å fokusere på symptomer hele tiden også, men ja... Du vet. xD

Det er BRA at de følger deg opp og tar det på alvor. 13 uker er jo magisk, så jeg håper du klarer å holde på håpet og glede deg over å være gravid! <3

Og takk, @Tia ! Herlighet, det begynner jo å nærme seg for deg nå?
 
Og takk, @Tia ! Herlighet, det begynner jo å nærme seg for deg nå?
Begynner å bli god og rund nå ja :laughing002 Fortsatt noen måneder igjen. Begynner å bli veldig spent på livet som tobarnsmor, så vanskelig å se for seg hverdagen med to små. Tror det blir veldig morro, men også annerledes.

Håper hcg-målingen blir bra, høres jo veldig lurt ut å gå for det. De hjemmetestene kan jo være litt lunefulle :hilarious:
 
Begynner å bli god og rund nå ja :laughing002 Fortsatt noen måneder igjen. Begynner å bli veldig spent på livet som tobarnsmor, så vanskelig å se for seg hverdagen med to små. Tror det blir veldig morro, men også annerledes.

Håper hcg-målingen blir bra, høres jo veldig lurt ut å gå for det. De hjemmetestene kan jo være litt lunefulle :hilarious:
Du, det kommer dere til å takle helt fint! Selvsagt blir det kaos i blant, men sånn er livet. Alle kommer til å få mye glede av hverandre. (Og så er det litt søtt når de små begynner å rotte seg sammen, hahaha.)
 
Herlighet gratulerer så mye :smiley-bounce016
Hadde ikke vært inne og kikket hos deg på ei stund, og for en koselig oppdatering❤️❤️❤️
Takk! Litt avventende ennå. Synes det er litt for tidlig til å juble, men sannsynligheten for at det går bra er jo større enn det motsatte.

Men herregud, enn du, da!? Ser at en liten en omsider har gravd seg ned og kommer i september? :D Gratulerer! <3 Hvordan har du det? Har falt litt ut, men du mistet jo også... :Heartpink
 
Last edited:
Back
Topp