Tredjemann? (gravid)

Jeg håper for deg, denne skal sitte til termin ❤️ har du noen symptomer?

Går greit her. Jeg er 9 dpo, skal teste på onsdag, 12 dpo. Jeg tar veldig avstand denne pp'en, tør ikke kjenne etter noe særlig. Kroppen er nok veldig i beskyttelses-modus.
 
Så mange snille meldinger. :Heartpink Jeg har jo ikke lest her inne på en måned, og skal nok holde meg mest mulig unna til vi har hørt hjerteslag, så jeg aner jo ikke hvordan det går med dere!

Hvordan er ståa, @Lykke_lille93 , @Lilly! , @stjerna80 , @Tia , @Lil_sol , @Mali3 , @Cowgirl , @snart_vår_tur_igjen , @Luna94 , @Renge , @Endelig_babylykke , @amalje og @Alma<3 ?
Forrige pp var jeg lykkelig en kort uke, kom til 4+4/5 før tr sendte meg rett tilbake i prøvebobla. Rakk å skrive ett innlegg i oktober-gruppa. Det går bra. Jeg ble litt deppa, men er klar igjen nå og har selvfølgelig trua på denne pp. Er 3 DPO.

Jeg har trua på terminspiren din! Ønsker deg alt godt :Heartred .
 
Det er nok lurt å holde seg litt unna ja ❤️ her er ståa veldig bra, mulig vi sees i oktobergruppa når du føler deg klar for det :woot: :love017 :Heartred endelig gravid med termin 17. Oktober, men med mange av de samme følelsene som deg. Tør ikke slippe ned skuldrene før vi er i uke 12 kjenner jeg... Får ukentlige ul, men har fortsatt problemer med å innse at jeg faktisk er gravid og at det hittil ser ut til at det går bra...
Iiik, gratulerer! :love7 Nå får den jævelen vær så god sitte fast! :hilarious: Kroppen din bør ha blitt kvitt de dårlige eggene nå, altså! Men skjønner godt at du er avventende. Veldig bra at du får så tett oppfølging.

Håper dette er vår tur, hadde vært så gøy å havne i samme måned også!
 
Skjønner deg godt, det er ikke hyggelig å melde seg ut av terminforumer heller, men håper du kan flytte inn for godt når du er klar for det❤️
Her går det fint! Aktiv lillebror I magen og kommet til 25+6 allerede. Tiden flyr!
Herregud, så langt på vei allerede! Koselig å merke at han (!) er aktiv der inne. Grei form også, eller?
 
Veldig forståelig, you do you, vi heier på deg uansett! :Heartred Gleder meg til dere får høre hjerteslag, og får terminspiren deres ! Du blir et flott tilskudd i terminggruppa du evt flytter inn i :Heartred
Jeg bikker 38+0 på mandag, ingen tegn til fødsel enda og ingen planer om å gå på overtid. Har overbevist meg selv at hun kommer mellom 4-7 mars et sted, håper jeg får rett i det! Det går stort sett fint, men har jo noen plager naturlig nok. Hjelper en del med BBhugme om natten nå, mest for å rulle magen på den så jeg kan sove på siden uten at det river i hele livmora..
Jeg synes hun skal komme 5. mars for å ære vår gamle gjeng! <3

Nå er det ikke lenge igjen, så snart slipper du alle de tunge mageveltene. Det er verdt det! Ønsker det all mulig lykke fremover. Vil gjerne høre fødselshistorien på PM når den tid kommer- om du vil dele, da. :)
 
Her er det bare bra! Jenta vår kom 15. februar. Uke 36+0. Fin fødsel, ganske hardt etterpå der jeg mistet mye blod og endte opp med operasjon. Men alt i alt bra, lei av sykehus. Så klar for å komme hjem! Håper det ikke er så alt for lenge til.
Gratulerer! :love7 Hun var klar for å se verden? Hihi. Men huffameg, for en start! Er det lenge til du får reise hjem? Mye som gjenstår av tilheling og styr, eller? Håper det går så fort og fint som det kan, og at du ikke har vondt. Blir nok deilig å komme hjem!
 
Jeg håper for deg, denne skal sitte til termin ❤️ har du noen symptomer?

Går greit her. Jeg er 9 dpo, skal teste på onsdag, 12 dpo. Jeg tar veldig avstand denne pp'en, tør ikke kjenne etter noe særlig. Kroppen er nok veldig i beskyttelses-modus.
Det skjønner jeg veldig godt. <3 Og er det noe jeg har lært, så er det at ingen lutealfase er lik symptommessig! Krysser det jeg har for deg. Håper du klarer å skjerme deg selv litt. Det hjalp i hvert fall for meg denne måneden, tror jeg.

Har mye symptomer, ja. Sånne som jeg kjenner igjen fra tidligere svangerskap: Luft i magen/må-på-do-følelse, uggenhet, ekstrem trøtthet, litt kort lunte, "skjer noe i magen". Får se på ev. stigning i morgen...
 
Forrige pp var jeg lykkelig en kort uke, kom til 4+4/5 før tr sendte meg rett tilbake i prøvebobla. Rakk å skrive ett innlegg i oktober-gruppa. Det går bra. Jeg ble litt deppa, men er klar igjen nå og har selvfølgelig trua på denne pp. Er 3 DPO.

Jeg har trua på terminspiren din! Ønsker deg alt godt :Heartred .
Åååw... Det var trist å høre. :( Jeg prøver å tenke at det er bedre å miste fort og komme rett inn i syklus igjen, men det er så leit likevel... Nå synes jeg du skal få nok en positiv test om en ukes tid, og den skal holde til mål!

Takk for gode ord. <3
 
Skjønner så godt at du holder litt avstand til du føler deg klar for forum ❤️ Så nå ar du er litt usikker på dagens test, håper virkelig at det bare trengs en dag til for å se stigning. Strektolkingen i starten kan være brutal altså..

Alt går greit her, takk som spør ❤️ Vært på OUL og alt er fint, så det var godt å se :love017 Gleder meg så sykt til vår nå! Deilig å føle på at den nærmer seg.
 
Gratulerer med to streker!! :hello2 Nå sitter'n helt til termin!!
 
Gratulerer! :love7 Hun var klar for å se verden? Hihi. Men huffameg, for en start! Er det lenge til du får reise hjem? Mye som gjenstår av tilheling og styr, eller? Håper det går så fort og fint som det kan, og at du ikke har vondt. Blir nok deilig å komme hjem!
Veldig klar for å se verden ja! De har «klarert» meg. Da jeg kom meg på beina fort! :D Så nå må vi bare se hvordan hun har det, tar blodprøver for gulsott hver dag, og de ser fine ut til nå. Under verdiene for lys. Ellers øver vi på å amme, som tar litt tid siden jeg mistet så mye blod og at hun er litt liten, men det kommer seg det også. Så blir spennende å se når vi får dra hjem. Takk som spør :Heartred
 
Iiik, gratulerer! :love7 Nå får den jævelen vær så god sitte fast! :hilarious: Kroppen din bør ha blitt kvitt de dårlige eggene nå, altså! Men skjønner godt at du er avventende. Veldig bra at du får så tett oppfølging.

Håper dette er vår tur, hadde vært så gøy å havne i samme måned også!
Hahaha jaaaa!!! Tusen takk :love017 :Heartred ja etter den hestekuren av en diett jeg har kjørt bør de eggene nå være golden :hilarious::p er heldig med hun gynekologen min, hadde jeg ikke sett at det var noe på ul så vet jeg ikke om jeg hadde klart å stolt på det.

Håper virkelig det er vår tur nå ja, det er så fortjent! ❤️ Veldig gøy å i såfall havne i samme måned ☺️
 
Jeg synes hun skal komme 5. mars for å ære vår gamle gjeng! <3

Nå er det ikke lenge igjen, så snart slipper du alle de tunge mageveltene. Det er verdt det! Ønsker det all mulig lykke fremover. Vil gjerne høre fødselshistorien på PM når den tid kommer- om du vil dele, da. :)
ENIG!! Begynte nesten å gråte nå, gode gamle gjengen :Heartpink @Mora. Er vel først ut:shy:

Deler gjerne på pm til deg, ikke sikkert det blir veldig detaljert i dagboken. Tiden vil vise! Tusen takk for lykkeønskninger, det setter jeg pris på:love7

Gleder meg til å følge med deg videre jeg, fine du!
 
Glem det. Det må være kjemisk... Skulle ikke sagt noe her inne. Alle lykkeønskninger gjør det ikke lettere...

Kan ev. be om hCG-måling, men skal spørre gynekolog om jeg bare kan slutte på Duphaston og gå videre...

Redigert: 14, 15 og 16 DPO under.

1000015034.jpg
 
Last edited:
Åh, kjære deg ❤️❤️ nå ble jeg oppriktig lei meg, vet så godt hvordan det er :sad010
Kan det være mindre konsentrert urin? Mindre fargestoff? Alt er så følsomt nå i starten
 
Back
Topp