Tredjemann er her

14 DPO og blandede følelser. Det vil si: Jeg er glad, men redd for at det skal gå galt, så klart. Siden (styrt) syklus nå er 26-28 dager, er jeg da 3+5, 3+6 eller 4+0? Hadde EL på CD 12.

Alle testene er tatt på samme urin. Grei forskjell på RFSU og Make Sure. Glad jeg har begge liggende.

Vis vedlegget 428415
Gratulerer ❤️ Dette skal være terminspire, nå er det din tur ❤️

14 DPO og blandede følelser. Det vil si: Jeg er glad, men redd for at det skal gå galt, så klart. Siden (styrt) syklus nå er 26-28 dager, er jeg da 3+5, 3+6 eller 4+0? Hadde EL på CD 12.

Alle testene er tatt på samme urin. Grei forskjell på RFSU og Make Sure. Glad jeg har begge liggende.

Vis vedlegget 428415
Gratulerer :love017 Jeg hadde to app’er med forskjellig «tidsregning» i starten, tidspunkt for el er jo mest korrekt når man vet når el var - men helsepersonell regner jo kun ut ifra menstermin:)

Vis vedlegget 428415
Gratulerer så mye! Dette må være terminspire :love017 Du er vel mest sannsynlig 4+0 pg el, men helsevesenet vil sikkert si 3+5 etter mens frem til ordinær ultralyd :dance008 Skjønner veldig godt følelsen av glede og redsel kombinert, er 9+2 nå og redselen har fremdeles ikke sluppet taket selv etter to ultralyder :bag:

Vis vedlegget 428415
Gratulerer så mye fine du!!! ❤️❤️:wav dette skal bli terminspire!! ❤️ Kjenner meg så igjen i de følelsene, krysser fingre og tær for deg ☺️

Så mange snille meldinger. :Heartpink Jeg har jo ikke lest her inne på en måned, og skal nok holde meg mest mulig unna til vi har hørt hjerteslag, så jeg aner jo ikke hvordan det går med dere!

Hvordan er ståa, @Lykke_lille93 , @Lilly! , @stjerna80 , @Tia , @Lil_sol , @Mali3 , @Cowgirl , @snart_vår_tur_igjen , @Luna94 , @Renge , @Endelig_babylykke , @amalje og @Alma<3 ?
Det er nok lurt å holde seg litt unna ja ❤️ her er ståa veldig bra, mulig vi sees i oktobergruppa når du føler deg klar for det :woot: :love017 :Heartred endelig gravid med termin 17. Oktober, men med mange av de samme følelsene som deg. Tør ikke slippe ned skuldrene før vi er i uke 12 kjenner jeg... Får ukentlige ul, men har fortsatt problemer med å innse at jeg faktisk er gravid og at det hittil ser ut til at det går bra...

Så mange snille meldinger. :Heartpink Jeg har jo ikke lest her inne på en måned, og skal nok holde meg mest mulig unna til vi har hørt hjerteslag, så jeg aner jo ikke hvordan det går med dere!

Hvordan er ståa, @Lykke_lille93 , @Lilly! , @stjerna80 , @Tia , @Lil_sol , @Mali3 , @Cowgirl , @snart_vår_tur_igjen , @Luna94 , @Renge , @Endelig_babylykke , @amalje og @Alma<3 ?

Skjønner deg godt, det er ikke hyggelig å melde seg ut av terminforumer heller, men håper du kan flytte inn for godt når du er klar for det❤️
Her går det fint! Aktiv lillebror I magen og kommet til 25+6 allerede. Tiden flyr!

Veldig forståelig, you do you, vi heier på deg uansett! :Heartred Gleder meg til dere får høre hjerteslag, og får terminspiren deres ! Du blir et flott tilskudd i terminggruppa du evt flytter inn i :Heartred
Jeg bikker 38+0 på mandag, ingen tegn til fødsel enda og ingen planer om å gå på overtid. Har overbevist meg selv at hun kommer mellom 4-7 mars et sted, håper jeg får rett i det! Det går stort sett fint, men har jo noen plager naturlig nok. Hjelper en del med BBhugme om natten nå, mest for å rulle magen på den så jeg kan sove på siden uten at det river i hele livmora..

Her er det bare bra! Jenta vår kom 15. februar. Uke 36+0. Fin fødsel, ganske hardt etterpå der jeg mistet mye blod og endte opp med operasjon. Men alt i alt bra, lei av sykehus. Så klar for å komme hjem! Håper det ikke er så alt for lenge til.

Back
Topp