Tredje utviklingstrinn

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Hvilke tegn har/hadde ungen deres på at tredje utviklingstrinn var nær eller pågående?

Lurer på om min er der nå, han er liksom ikke seg selv. Tuller mye når han skal spise, sover mer enn vanlig. Skvetter for ingenting, en liten hoste fra bestemor og han begynte å gråte. Samme når pappan lo litt. Klamrer seg til meg når han spiser og vil bare ligge i armene mine. Er som at det eneste som er bra nok er mamman sin
 
Her tuller han også mye når han spiser. Sover mye på dagtid, men våkner mye på natten for pupp og styrer når han skal legges igjen.

Ellers er han overraskende blid og fornøyd altså, helst litt for «på» og aktiv om du skjønner [emoji12] hadde forventet mer sutring og klenging.
 
Helt likt her som deg med "symptomene", men snart på vei ut av trinnet virker det som (12 uker på fredag). Akkurat samme som Lyanna i forhold til mat og soving også. Merker han er skeptisk til alle andre enn meg og pappaen, og gråter av alt. Ikke akkurat kafé- eller besøksvennlig for tiden! Er så lei av å føle at jeg må unnskylde med "enda et utviklingstrinn", men det blir jo mye for de stakkars små babyene våre <3
 
Førkna blir 12 uker i morgen og det er virkelig kaos! Lite søvn per dag og nå tuller hu på natta også. Kan bli tussete av mindre [emoji15] urolig dag og natt, plustelig krever mer pupp på natt enn tidligere. Flere som har slike urolige babyer i dette spranget? Kaver og styrer mye mer enn før!
 
Lillegutt syns jeg oppfører seg bedre nå, han er 11 uker og 2 dager nå. Han var verst fram til dagen etter jeg starta denne tråden, igår roa han seg og idag har han vært normal. Han har nå sover over 3 timer og sover enda. Han skvetter fortsatt av høye lyder men kan rett og slett være hans personlighet.
Jeg har vært superheldig hvis dette var det tredje utviklingsspranget, han har sovet gjennom natten hver natt, med unntak av en tett nese for et par netter sia kl 3:30. Er på dagtid og kvelden han har tulla. Var helt klart mye kaving. Syns han spiser bedre idag men kan hende jeg feirer for tidlig da det fortsatt er lenge igjen av dagen [emoji23]
 
Lillegutt syns jeg oppfører seg bedre nå, han er 11 uker og 2 dager nå. Han var verst fram til dagen etter jeg starta denne tråden, igår roa han seg og idag har han vært normal. Han har nå sover over 3 timer og sover enda. Han skvetter fortsatt av høye lyder men kan rett og slett være hans personlighet.
Jeg har vært superheldig hvis dette var det tredje utviklingsspranget, han har sovet gjennom natten hver natt, med unntak av en tett nese for et par netter sia kl 3:30. Er på dagtid og kvelden han har tulla. Var helt klart mye kaving. Syns han spiser bedre idag men kan hende jeg feirer for tidlig da det fortsatt er lenge igjen av dagen [emoji23]

Her sov han mye bedre i natt og har ikke tulla med spisingen i dag. Han har også sovet mye bedre på dagtid, så jeg tror også vi er over kneika [emoji1303] helt til neste sprang [emoji38]
 
Her sov han mye bedre i natt og har ikke tulla med spisingen i dag. Han har også sovet mye bedre på dagtid, så jeg tror også vi er over kneika [emoji1303] helt til neste sprang [emoji38]

Så bra! Igår kveld sovna han 7 og sov helt til 6 idag tidlig, og sover nå for andre gang idag. Definitivt over kneika her også [emoji2]
 
Back
Topp