Tredje missed abortion?

BellaBe

Flørter med forumet
Sensommerskattene 2023
Har to missed abortion bak meg siste året. Uke 11 og uke 10. fant akkurat ut at jeg er gravid igjen (ca 4-5 uker på vei) har ikke fått mensen etter forrige missed abortion i oktober. Har nå menssmerter, ganske sterke og rosa utflod. Veldig likt de to andre missed abortions. Noen med solskinnshistorier? Tips til utredning/støttemedisin om dette ikke skulle gå…? Har to barn fra tidligere med samme partner.. venter på fastlege skal ringe…

Har to missed abortion bak meg siste året. Uke 11 og uke 10. fant akkurat ut at jeg er gravid igjen (ca 4-5 uker på vei) har ikke fått mensen etter forrige missed abortion i oktober. Har nå menssmerter, ganske sterke og rosa utflod. Veldig likt de to andre missed abortions. Noen med solskinnshistorier? Tips til utredning/støttemedisin om dette ikke skulle gå…? Har to barn fra tidligere med samme partner.. venter på fastlege skal ringe…
Hei. Jeg har også to MAer bak meg. Jeg skal begynne på blodfortynnende når jeg blir gravid igjen som støttemedisin. Vet jo ikke om det vil forhindre en ny MA men må bare prøve. Hvis det blir en 3 MA neste gang går vi nok for IVF og ber de bruke de beste eggene og håpe at det hjelper.

Jeg går også på progesteron støtte, men det er ofte bare i starten de første ukene det er nødvendig for dem som har lav progresteron.

Ellers har jeg vært hos privat gynekolog og tatt hormonprøver og kromosomprøver.

Jeg håper ikke du må gjennom en ny MA, det er så slitsomt både fysisk og psykisk. :Heartbigred

Back
Topp