Tredje juledagprat!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Hjemme fra kino. Har vært å sett Avatar og jeg er helt lammslått![:D] Det må være den beste filmen jeg har sett siden Ringenes herre!
Lårdi lård altså....

Har lyst til å se 2012 jeg... håper vi får barnevakt i løpet av jula, så vi får sett den...

Hei sveis dere! [:)]

God natt, og morgen ca 7.30. Nå tripper Tobias rundt her i klær i str 86, mor er LEI av 80-klærne, så det er på tide med noe nytt. Litt stort er det, men det får bare være.
Ida går her med kun genser, sokker og truse, hun nekter nemlig å ha på seg buksa siden den ikke er helrosa. Lenge leve trassen!
I dag får vi besøk av Destiny85 med familie! [:D][:D][:D] Det blir koooooselig! [:D]

Forresten, noen synske her som vet hvor ene vinterskoa til Tobben er? [8|] sist sett julaften, nå piss borte... og det er upraktisk med bare 1 vintersko i kulda!

ORIGINAL: suki

Skeptisk til Avatar jeg. Liker ikke den typen filmer i det hele tatt. Mens samboern har litt mere sansen for sånt.

Vi må straks gjøre oss klar for nok en julemiddag. Denne gangen hos svigers! [&:]

Ja jeg var veldig skeptisk jeg også Suki, sience fiction er vanligvis ikke min greie heller. Men hjelpes meg for en flott film. [:)]

I dag fikk jeg sove lenge, deilig. [:)] Snart skal vi på middag hos ste-besteforeldrene mine. Da blir det servert kveite og det skal bli godt etter alt kjøttet.

her sitter jeg alene. Har vondt i magen og har ennå ikke fått spist idag.
Gubben og ungene har dratt til svigers for å spise mat og treffe slekt. Han fikset det slik at det ene søskenbarnet hans er sjafør siden han ikke har lov å kjøre selv enno. Er litt kjiiipt å sitte her alene, men sånn er det no bare.

ORIGINAL: suki

Skeptisk til Avatar jeg. Liker ikke den typen filmer i det hele tatt. Mens samboern har litt mere sansen for sånt.

Vi må straks gjøre oss klar for nok en julemiddag. Denne gangen hos svigers! [&:]

Skeptisk jeg og. Kan ikke se for meg at jeg hadde likt den filmen altså[:D]

Blir kinokveld på meg og gubben i kveld. Skal se "Luftslottet som sprengtes" vi da. Har sett de to første og bør jo ha med oss den siste også[:)][:)] Forrige film sluttet jo såå spennende. Umulig å få billetter her i Lillestrøm så vi stikker og ser den  i Oslo vi da....

I dag har me bare vært hjemme å slappt av, vaska kler og bretta de...

E 38uker i dag[:)] og veldig sliten, klør som en gal så tror eg ska innom legekontoret for å ta ein blodprøve for å sjekka om det e svangerskapskløe..

Emil såve hos mommoen sin så meg og samboeren nyde roen i heimen e nok siste gang før Pia komme[:D] tror eg ska jør klar sengå i mårå og pakke sekken eg ska ha me meg på føden...

Det koselige besøket har dratt, og nå slapper vi av! [:)] Har vært på aketur, knust det ene pepperkakehuskirka og spist pizza. Jeg og Ida har perlet nå i kveld, og snart skal kidsa legge seg. Mor tusler etter ikke så langt på natt, i morgen skal sambo på jobb igjen, og da er hverdagen tilbake.. 

halloen!

endelig hjemme[:)]
dro til svigermor i går, var på isen ved skrållan og det var moro!![:D][:D] julemiddag der og masse godis så klart. dro til svigerfar i dag for mere julemat og godis. ble helt tung i hodet av bare å være inne i varmen hele dagen, så nå håper jeg på noen mere aktive dager ute fremover[:)]

jeg å vil på kino denne uka, mannen skal på avatar, men jeg vet ikke.

Så fint dere kosa dere MaRtE! [:)]

Da ble sambo invitert med på kino med noen kamerater i morgen, så da blir det ikke kino på oss to sammen denne jula... [&o][&o] Innmari typisk!! (og det som er mer typisk, er at han ikke hører med meg om det er greit, men bare sier at han kan. Synes egentlig jeg fortjener å bli spurt, siden det involverer at jeg må ha ungene helt alene hele fuckings dagen)

Jeg har hatt så vondt i den ene siden/nyren min siden julaften. Trodde kansje bare lillebror skvisa litt på meg siden det ikke var noen andre problemer. Men etter en tur hos legevakta i kveld fikk jeg konstantert UVI. [8|] Legen sa at jeg måtte jo kontakte lege litt fortere neste gang jeg hadde den type plager. Det var visst nok ikke bra å gå rundt med nyresmerter....

så bra du dro til legen. god bedring, mcbaby[:)]

Back
Topp