Trebarnsforeldre! *bil*

Perlehøna

Betatt av forumet
Hvilken bil kjører dere? Vi må iløpet av året bytte ut vår nye og større bil med en enda større en, da jeg har en lei tendens til å bli gravid hele tiden... Nå må vi ha en bil med plass til tre barneseter... Og da tre bakovervendte barneseter - her kommer de tett... Vi snuste på Touran sist, men endte på en annen mindre bil (det var jo smart!) Vil gjerne høre hvilken type bil dere kjører, fordeler og ulemper.

Om noen vet en kjapp måte å tjene penger til å bygge ut huset på, mottas det også med takk *knis* Må kanskje begynne å tippe lotto?

Hilsen elendig på familieplanlegging [8D]

vi er bare 4 enda vi da,men vi har chrysler grand voyeger 7 seter. Og må si det er en veldig god bil,stor god plass.

Skoda Superb er det største stasjonsvogna, vi har den ikke, men har hørt flere som er veldig fornøyd med den bilen. Vi har Volvo xc70, og er veldig fornøyd med den. Har bare to bakovervendte seter i vår bil da, men det er plass til en voksen person mellom, så jeg vil tro det også er plass til et barnesete til.

Jeg har ikke barn ennå, men vil veldig gjerne få anbefale Ford s-max til dere [:)]

Vi har en mazda 6, og vi har plass til 3 bakovervendte seter i bilen vår. Det blir litt trangt men det går.
Stolene vi har er Acta Graco Cosmic comfort (brukes av en 1.5 åring), Maxi Cosi cabrio (uten base) og Brittax TWE (som brukes av en 4åring som er 112cm lang, og av og til av en 2 åring)

Vi har ford mondeo, og 3 barneseter i baksetet..God plass er det ikke, men passer inn og sitter fint[;)]

ORIGINAL: *Precious*

Vi har ford mondeo, og 3 barneseter i baksetet..God plass er det ikke, men passer inn og sitter fint[;)]

Hva slags seter har dere da? Trodde ikke den bilen fikk plass til mer enn to bakovervendte?

Caravelle, pga. 3 bakovervendte barneseter, barnevogn, hundebur o.l.[8D]
MÅ ha litt plass[;)]

pegeot 307..... god plass... 7 seter men vi bruker ikke de 2 da vi har barnevognen baki[:)]

Vi er 5 (6 annenhver helg) og har en crystler grand voyager 7seter - Kjempe flott bil me god plass[:)]

Back
Topp