Tre veke igjen no...

Daffo_

Betatt av forumet
No e da ei veka si eg for på jobb. Da går ganske greit igrunn... Savne dei heima, men ikkje sånn at eg ikkje lika meg her ute. Eg stor trivs ombord på denne nyebåten, kjekke følk e da og stilt å roligt (igrunn), men eg føre litt ulykke me meg, so på denna veko har me havarert 4 pompe, so har vøre MYKJE skruing for å sei da sånn... So får ikkje ti te å kjeda meg akkurat. Men glede meg te 22 april og eg ska heim igjen da.
Får masse bilde av prinsessa mi og eg savne ho kjempe masse! Men ho og pappen kose seg sånn heima. Han syns da va litt kjekt å få ha ho heilt for seg sjøl =) Flink husmor begynne han å bli og visst, klesvaks og gølvvask va blitt tatt i helga =) Men han ser no no kor masse eg jer når eg e heima da =)

Nett no so ligge me på Mongstad, hadde håpt på påsken i byn sånn at eg kunne fått besøk, men ser ut te at da blir Snorre/Florø...

Håpe dåke alle andre septembermødrene har da bra! God påske!

(Har veldi tregt nett so e inne å lese av og te, men skrive ikkje so ofta.)

Så fint og høre at du har det bra ombord! [:)] Var jo veldig spent på dine vegne, hehe, men høres ut som om det går kjempebra! Tenker pappaen koser seg hjemme med snuppa deres ja! Dagene flyr sikkert avgårde - plutselig er du hjemme igjen! Tenk så fint det blir! [:D]

Ha ei fin påske!

ORIGINAL: tigerbebis

Så fint og høre at du har det bra ombord! [:)] Var jo veldig spent på dine vegne, hehe, men høres ut som om det går kjempebra! Tenker pappaen koser seg hjemme med snuppa deres ja! Dagene flyr sikkert avgårde - plutselig er du hjemme igjen! Tenk så fint det blir! [:D]

Ha ei fin påske!

uff...begynner selv 28 april!
må jo si jeg gruer meg, samtidig som det skal bli godt å komme igang gjen:) Men akkurat nå gruer jeg meg litt mer enn gleder meg... [:(]

god påske[:)]

Back
Topp