Tre ting

1. Jeg er veldig utålmodig, begynner på ting men gidder sjeldent å fullføre det visst det tar for lang tid [8D]

2. Jeg er en pessimist, forventer alltid det verste [&o]

3. Jeg er VEEEEELDIG hjemmekjær [:)]

åja, en ting til....en litt flau en [8D].......jeg har hatt sertifikatet i 10 år men hater å kjøre bil (det er livsfarlig, vet aldri hvem du møter eller hva som kan skje [8D] )

1. jeg er suuuper lett å spore av midt i samtaler... lettere øren tror jeg [;)]
2. jeg har ei vakker snuppelur på snart ett år [:D]
3. jg begynner i jobb igjen i morgen, etter nesten ett år med permisjon[&:]

1. Jeg elsker fotball! Følger mest med på Manchester United, men må jo heie på Brann i tillegg siden jeg er
    fra Bergen!

2. Er perfeksjonist, må ha orden rundt meg[:D]

3. Pappa døde av kreft i januar 2008 og det samme gjorde svigermor i september 2008. Synes det er trist at
    ungen min ikke får bli kjent med morfar og farmor[:(]

1. Jeg har et skremmende vinnerinstinkt

2. Jeg har et lidenskapelig forhold til fotball, både å se på og å spille selv

3. Jeg dreper alle blomster og planter i huset, likevel kjøper jeg stadig nye og er like optimistisk hver gang....

Hmmmmmmmmmm 

1) Jeg har bodd i Australia i halvannet år, men da måtte jeg "flykte" pga en gal ekskjæreste som skulle ta livet av meg. Fortsatte studiene fra Norge, med egenstudium... og besto. HURRA!

2) Jeg har et litt svankt punkt for fantasi-bøker, som Harry Potter og TWILIGHT (ahhhhhhhhhhhhh).

3) Min mest iriterende side er at jeg ofte tar over når noen snakker om noe...så skal jeg absolutt fortelle en historie som er relatert til det samme, og det ender med at jeg kupper "tråden" helt. En utrolig dårlig egenskap, men har begynt å ta tak i det!

Back
Topp