Tre ting

Så gøy at så mange hadde lyst å svare i tråden!
Merker at mens jeg leser igjennom så tenker jeg ´åh ja, jeg og!!´ til mye av det dere skriver.
Ok, tre ting til om meg;

1: Aner ikke hvor langt jeg er på vei, for selv om jeg har skrevet ned TR hver mnd siden jeg fødte i 07, så er februar ´10 som slettet fra hukommelsen, og jeg husker ikke om jeg hadde den da. Så termin er enten 17 Nov eller 17 Okt. Veldig kjedelig å ikke vite, men det var min egen feil [8D]

2: Har muligens dyskalkuli, og aner ikke hvor jeg går for å finne ut av det.

3: Har vært innom de fleste sporter mens jeg vokste opp, men favoritten er westernridning og horsemanship, som jeg desverre ikke har fått gjort på mange år. Men håper å få hest på fór en gang i fremtiden.[:D]

bilr mye likt andre her men.

1. får utroli lett dårli samvittighet, tenke alt for mye over ting og e livredd for å såre nokken el bare vær plagsom (som tyting)
2. vet ikke termin el sist e hadde mensen (den kommer å går som den vil :P)
3. e livredd for å få min 6 ma/sa har ikke gått inn for me at e e gravid, så bruka babyverden for å minne me på d.

1. jeg er sykepleier og jobber med alvorlig kreftsyke pasienter
2. har bodd 3 år i Australia
3. har ikke peiling på hva Wow er !![:D]

ORIGINAL: eclipse

3. har ikke peiling på hva Wow er !![:D]

Det er ett online spill (MMORPG).. hehe hvis det hjelper litt... :P

Morsomt [:)]

1: Jeg har hatt planer om å begynne å trene i 3 år; fortsatt like langt. Men jeg har fine joggesko da [;)]

2: Jeg spiller obo!

3: Jeg er egentlig en skikkelig "kaffe-kjerring" - nå klarer jeg nesten ikke tanken på det.

1. Jeg har ad/hd

2. Har ikke lappen, men driver med den nå [:D]

3. Elsker surt godteri.. NAMMMM..

1: Syns majones på grandis er godt

2: spiller wow [8|]

3: Hater huslige syssler,til tross for at de gjøres HVER dag,så om jeg vinner i lotto,så er det nok en sjangs for at jeg skaffer meg tjenere,og huspike hehe[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

3: Hater huslige syssler,til tross for at de gjøres HVER dag,så om jeg vinner i lotto,så er det nok en sjangs for at jeg skaffer meg tjenere,og huspike hehe[8D]

Ooh, jeg er avhengig av Bergbys Sennep på min! [:D][:D]

1. har en sønn på 4 snart 5 fra før  ble gravid som 16 åring første gang
2. digger Jo nesbø sine harry hole bøker[:D]
3. Oslo jente som nå flytter til vestlandet

1) Jeg er gift, og vi har vært sammen siden vi var 16/17 år [:)]

2) Vi fikk vårt første barn da vi var 18 og 19 år! [:)] (planlagt)

3) Vi har kjøpt ny tomannsbolig som er ferdig i september/oktober og bor hos foreldrene mine imens! [;)]

1. jeg har angst å får lett panikk
2. elsker godteri
3.har ryddemani

1. skoavhengi. på 1,5 år har e kjøpt me 143 par pumps i alle farga å varianta, å ikke minst kjola. har ikke lyst å telle dei :P
2. hata alt som e motsatt av å rote
3. må skje ting rundt me heile tia

ORIGINAL: vimsemaja

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ooh, jeg er avhengig av Bergbys Sennep på min! [:D][:D]
Hmmm,DEN var ny..Hehe,teste ut [8D]

1. Er en skikkelig attpåklatt. Er ganske lei meg for at mine foreldre er så gamle, men jeg håper på at spiren får mange, mange gode år sammen med dem:)
2. Jeg er en skikkelig kløne. Jeg går på ting hele tiden, og jeg har alltid to-tre blåmerker på kroppen.
3. Har veldig lyst til å begynne og studere igjen. Har lyst til å studere historie eller ta en mastergrad i norsk eller samfunnsfag fagdidaktikk.

[:D]

1.) Jeg er livred for at køre i heis.... Gik trapperne op til fødestuen sidst - på trods af 10 cm åpning ;o)

2.) HATER rot.... og er gift med en mand uten ordenssans....

3.) Jobber med psykisk utviklingshemmede, og drømmer om at gøre min utdannelse til sykeplejer ferdig engang...

Morsomt ^^

1. Jeg er veldig glad i dyr og har da; 17 fisker, 3 hunder, 2 hester og snart en fugl og en kanin [:D]

2. De siste to årene har jeg bodd 7 steder, i Norge og Tyskland.

3. Jeg syntes at helt nye baby'er er ekle

JEG.........

...... er ikke norsk statsborger [8|][:D]
...... spiser verken kjøtt eller fisk [:'(][:'(]
...... snakker 5 språk [:)][:)]

ORIGINAL: Soul

JEG.........

...... er ikke norsk statsborger [8|][:D]
...... spiser verken kjøtt eller fisk [:'(][:'(]
...... snakker 5 språk [:)][:)]
HOLY BEJIZEZ,hehe....

[X(]

Moro å lese alt dette altså! Slenger på 3 ting til om meg selv jeg [;)]

1: Jeg ble utredet for lymfekreft senest i januar i år.
2: Jeg sliter med diverse nyrestener.. Opererte ut en i mars 2009, og sliter med en ny en nå..
3: Jeg jobber på legekontor, men ønsker meg en sykepleier -> jordmor-utdannelse..

Back
Topp