Tre ting

Ruby Gloom

Elsker forumet
Tenkte vi kunne ha enda en ´bli kjent´ lek, så nevn 3 ting om deg selv som vi ikke allerede vet!
Det er lov å poste flere ganger, men kun tre ting om gangen.

Jeg kan starte først.

1: Jeg har en veldig telefonskrekk og tar aldri telefonen med mindre det er mannen min eller min mor. [&o]

2: Jeg ELSKER Ben & Jerrys Chocolate Chip Cookie Dough is!![:D]

3: Har hundre ting i hodet hele tiden og glemmer ofte hva jeg snakker om i midten av setning. Det er også derfor jeg sjeldent kommenterer så langt i tråder, for jeg ror meg helt bort fra sammenhengen jo mer jeg skriver [8D]

Nestemann! [:D]

så artig innslag[:)]

1. jeg har alltid noe på gang...vi har alltid en el annen form for reaustering prosjekt på gang i huset.har vært gøy helt til nå,men nå vil jeg bare bli ferdi med alt,for så å aldri se et maling spann eller spiker på 20år=)

2. jeg er kjempe glad i naturen

3.ifjord ble jeg gravid med pergotime etter utredning,denne gangen skjedde det uten

Super idè, Vimsemaja[;)]

1. Jeg har både cøliaki og har intoleranse mot laktose.

2. Jeg elsker å reise, og reiser så ofte jeg får muligheten til det.

3. Jeg har 3 storebrødre, og kan karakterisere meg selv som en bortskjemt guttejentete etterpåklatt [8D]

1. Jeg elsker å reise

2. Jeg MÅ dusje hver dag.

3. Jeg er avhengig av facebook og bv

1. Jeg har en gutt fra før på ett år[:D]

2. Jeg er også avhengig av face og bv[;)]

3. Jeg jobber som postbud[8D][:)]

1. Min store drøm er å bygge mitt eget hus, jeg har allerede funnet den perfekte tomten, men eier den desverre ikke, håper å få den etterhvert[:)]

2. Har kun en bror og han bor i australia og jeg har ikke sett ham siden 2007, savner ham masse og gleder meg til å fortelle at han skal bli onkel.

3. Jeg er fryktelig økonomisk og sparer så mye jeg kan hver måned, har forøvrig spart til huset mitt siden jeg var fire år, da sa jeg til mamma at jeg sparer til hus[:D]

1:elsker dyr (har hund,hest.katt.kaniner og fisker)

2:er butikkmedarbeider

3:hater å kjøre bil

1 Jeg har også skikkelig tlf angst, tar bare kjente nr og innimellom da også sliter jeg med og ta den, untaket er sambo da

2 Jeg er skikkelig WoW nerd, ser sjelden på tv men bruker tv tiden etter at guttungen er i seng på og spille[8|]

3 Jeg er superdistre, mister og glemmer ting HELE tiden..Når jeg var gravid med 1.mann og leste historien om hun som hadde glemt babyen på postkontoret og alle lo,så ble jeg faktisk svett og tenkte at det kunne ha vært meg[&:][:D][:D]

Så bra tråd[:D][:D]

1. Jeg jobber på maxbo, så kan en del om trelast! hehe..
2. Jeg er perfeksjonist, til samboers fortvilelse.. [8D]
3. Jeg har spilt håndball i 16 år [:)] Og vært på kretslaget i håndball[:D]

1. jeg er utrolig glemst... glemmer det meste...

2. har en veldig syk humor får jeg høre fra mine venninner..

3. jeg er singel og skal bli alene mor til nr3

1: Har problemer med og uttrykke meg om personlige ting til venner og bekjennte
2: HATER og vaske
3: Må ha en daglig dose av brusen Siesta fra Rema 1000[:D]

1. Har ei jente på 4 år fra før.

2. Elsker å spille WoW.... [8D]

3. Sammenligner meg med Langbein. Like klønete... [:)]

Hahaha... Javel..

1. Jeg er AVHENGIG av sjokolade.. (Samboeren min løper ut dør og til butikken hvis jeg nevner at jeg har lyst på. :P)

2. Jeg har hvert "gamerchick" siden jeg var 13.. (green lady og _DollFace_ dere er ikke alene om WoW.. hehe)

3. Jeg mistet moren min som 16 åring.. å familien har hatt store problemer i ettertid)

en festlig måte å bli kjent på[;)]

1) Har et avhengighets forhold til sjokolade, men har nå klart mer eller mindre å kontrollere inntaket i seks mnd[:D][:D]
2) Har til og fra fulgt med på Home and Away siden det startet på Tv2 for gud vet ikke hvor mange år siden, men jeg syntes faktisk ikke det er så fantastisk bra, jeg må av en eller annen grunn bare se det når det passer slik. Derimot har jeg ikke sett en eneste episode av Hotell Cæsar[:)]
3) Jobber og har jobbet i over ti år med foreldreveiledning/ terapi og barn, men kjenner nå en helt ny frykt for å stå i denne rollen selv[;)][:D]

ORIGINAL: vimsemaja

Tenkte vi kunne ha enda en ´bli kjent´ lek, så nevn 3 ting om deg selv som vi ikke allerede vet!

Jeg kan starte først.

1: Jeg har en veldig telefonskrekk og tar aldri telefonen med mindre det er mannen min eller min mor. [&o]

3: Har hundre ting i hodet hele tiden og glemmer ofte hva jeg snakker om i midten av setning. Det er også derfor jeg sjeldent kommenterer så langt i tråder, for jeg ror meg helt bort fra sammenhengen jo mer jeg skriver [8D]

Hei du :) snek litt fra desember og syns denne leken var så morsomt så jeg startet den på Desember også håper det er ok [:D][:D] klem

Jeg plotter inn 3 ting til jeg[8D]

1. Jeg har ikke bil-lappen enda, men har begynt å øvelseskjøre

2. Jeg kan med (nesten) hånden på hjertet si at jeg er verdens største fan av Beverly Hills 90210[:D]

3. Jeg har 5 herlige tanteunger (gutter), og føler et veldig press på meg å få en jente [;)]

Så artig tråd[:D]

1: Jeg ELSKER sjokolade, men har ikke orket noe særlig av det etter jeg ble gravid[8|]
2: Jeg er avhengig av internett, Facebook, MSN osv [8D]
3: Jeg er veldig følsom, og blir ofte lei meg av kommentarer, utsagn osv, hvis jeg føler meg misforstått eller dårlig behandlet.. [:)]

1. Jeg og samboeren min har vært sammen i 5år, vi ble sammen da vi var 16 og 17år, vi flyttet for oss selv for over ett år siden, men vi har "bodd" sammen siden vi 18årsdagen hans.
2. jeg har opplevd kreft i familien min, som er preget av det i dag da min mor sliter med sterke smerter etter operasjonen som hu hadde for 2år siden.
3. jeg spiste mye godteri før jeg ble gravid, men etter at jeg fant ut at jeg var gravid så har jeg nesten ikke spist noe godteri, grunnen er at jeg er livredd for at hvis jeg spiser for mye så går det utover barnet.

1) jeg ELSKER sjokolade!! Men er fortsatt tynn som ei flis... [8D]
2) Evig hjemlengsel til ei lita øy i Nord-Trøndelag, men bor fortsatt i min samboers hjemby; Moss...
3) Er litt sjenert. Har mange gode venner, men har litt vanskelig for å skaffe meg nye venner av en eller annen grunn... [8|]

ORIGINAL: Bare Sissi

ORIGINAL: vimsemaja

Jeg kan starte først.

Hei du :) snek litt fra desember og syns denne leken var så morsomt så jeg startet den på Desember også håper det er ok [:D][:D] klem

Hehe, ja kjør på! [:D][:D]

Back
Topp