Tre tette?

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Noen som har det?

Erfaringer?
 
Venter tredje nå, men vet ikke hva du legger i tette? Mine blir 0-3-6 år, føler det blir fint, me gjenstår jo å se til høsten :p men med tett mener du kanskje feks enda et år mindre imellom :)
 
Venter tredje nå, men vet ikke hva du legger i tette? Mine blir 0-3-6 år, føler det blir fint, me gjenstår jo å se til høsten :p men med tett mener du kanskje feks enda et år mindre imellom :)

Kan være tett nok det :p

Men tenkte sånn ca 2 år mellom.
 
Med våre tre er det akkurat to år Mellom de to første, og så kom yngste to og et halvt år etter mellomste. Vi synes det har vært veldig greit å ha dem såpass tett. De leker fantastisk kjekt sammen og selv om det har vært travelt og heftig til tider, så hadde vi gjort det igjen. Vi rakk aldri å komme inn i bleiefri periode eller å få sove litt mer før neste baby kom, så nå når yngste snart er helt bleiefri og de sover bedre begynner vi å føle at vi har hodet over vannet :p
 
Mine tre eldste kom på 4 1/2 år. Var helt perfekt syntes jeg da, selv om jeg ble alene under svangerskapet med nr 3.
 
Takk til dere som deler erfaringer
 
Er spent selv, venter nr 4 nå, men eldste er 9 år.
De to minste er 4 og 2 år, også kommer baby i oktober:)

Tror det vil bli hektisk, de er veldig mammadalter de to minste, så jeg håper at det ikke vil skape trøbbel når baby må ammes og slikt.

De to minste har mye glede av hverandre, så håper baby blir inkludert i det :)
 
Har fire på seks år, det er ganske tett tenker jeg da. Ta 63 "hode, skulder, kne og tå" på en dag, så kan du sammenligne aktivitetsnivået man som mor må holde :p Så for å gjøre det kort; superhektisk for mor, fantastisk flott for barna. Kunne godt bare hatt ett barn sånn for min egoistiske del, men hadde gjort det samme om igjen for barnas del.. ;) Ville ikke hatt mer enn to år mellom!
 
Får 3 barn på 3 år. Bittelille søster kommer i september. Så har ingen erfaringer ennå, men tror det blir hektisk de første mnd. På den andre siden vet vi ikke om noe annet enn småbarns livet så blir nok ikke de helt store endringene tror jeg. Nr 1 og 2 har utrolig mye glede av hverandre, de er like tette som tvillinger. Føler faktisk at det nå er mindre jobb å ha 2 enn 1 for de har selskap i hverandre. Spent hvordan nr 3 kommer til å bli tatt i mot, men nr 1 og 2 er veldig omsorgsfulle så tror det går bra.
 
Du er inne på tanken? :D hvor gamle er de to du har? :happy:

Vi har bare to foreløpig (19,5mnd mellom), og jeg kjenner at jeg virkelig vil ha mer mellomrom hvis vi en gang skal ha nr 3:p
 
Er spent selv, venter nr 4 nå, men eldste er 9 år.
De to minste er 4 og 2 år, også kommer baby i oktober:)

Tror det vil bli hektisk, de er veldig mammadalter de to minste, så jeg håper at det ikke vil skape trøbbel når baby må ammes og slikt.

De to minste har mye glede av hverandre, så håper baby blir inkludert i det :)

Så spennende!
 
Du er inne på tanken? :D hvor gamle er de to du har? :happy:

Vi har bare to foreløpig (19,5mnd mellom), og jeg kjenner at jeg virkelig vil ha mer mellomrom hvis vi en gang skal ha nr 3:p

Jeg ble plutselig litt klar, men minste er bare 10 mnd :p eldste er 3 år :p
 
Jeg ble plutselig litt klar, men minste er bare 10 mnd :p eldste er 3 år :p
Her er eldste 3år (ble i april), minsten blir 2 i desember. Han er inni den verste (syns jeg hvertfall) perioden, klatrer på alt, plukker på alt og blir illsint hvis det er noe han ikke er fornøyd med :wacky: som regel full av blåmerker og skrubbsår..

For øyeblikket er han god prevensjon, men har nok lyst på en til litt etterhvert :angelic:
 
Galskap:laughing014 nå venter jeg min andre og det blir akkuratt et år i mellom. Å kjenner at tanken på tre tette hadde tatt livet av meg:smiley-ashamed005
 
Galskap:laughing014 nå venter jeg min andre og det blir akkuratt et år i mellom. Å kjenner at tanken på tre tette hadde tatt livet av meg:smiley-ashamed005

Vet! Og jeg som blir så dårlig i svangerskapene også :p
 
Får 3 barn med 1,5 år mellom nr 1 og tvillinger. (Blir 4 barn totalt). Så har ikke erfaring, men tenker at mye er avhengig av personligheten til barna - og det kan man ikke vite på forhånd.
Travelt blir det uansett.
Svangerskapet er tungt med tvillinger, mye vondt.. Men har gått greit med barnet på 1,5 år, selv med jernvilje og nysgjerrig til tusen.
Kan ikke være like mye ute som jeg egentlig vil, men det tar vi igjen når de små har komt :)
 
Mamma fikk 3 iløpet av 2.5 år, hun syntes det var lettere enn 3 iløpet av 4 år.
Jeg venter nr 3 i sommer, de andre er 2.5år og snart 5år. Spent på hvordan den nye hverdagen blir. Skulle gjerne hatt de tettere om vi hadde fått det til :p
 
Mamma fikk 3 iløpet av 2.5 år, hun syntes det var lettere enn 3 iløpet av 4 år.
Jeg venter nr 3 i sommer, de andre er 2.5år og snart 5år. Spent på hvordan den nye hverdagen blir. Skulle gjerne hatt de tettere om vi hadde fått det til :p

Takk for deling av erfaring!

Er så usikker på om vi skal kjøre på eller vente :p
Ting kan jo ta tid uansett, men ting kan jo også skje raskt
 
Takk for deling av erfaring!

Er så usikker på om vi skal kjøre på eller vente :p
Ting kan jo ta tid uansett, men ting kan jo også skje raskt

Ting kan ta lengre tid enn man tror ja! Vi skulle ha 1.5 år mellom hvert barn, men ble 2.5 år pga en senabort og en spontanabort mellom 1 og 2, og en senabort mellom 2 og 3. Så mitt beste råd er å bare kjøre på! :)
 
Back
Topp