Tre eller fleire barn

sogn78

Forumet er livet
VIP
Eg har to flotte barn, men har eit lite ønske om eit til...

Når eg har sagt dette til venner og familie er det INGEN som kan forstå det. Til og med dei som har tre barn sjølv meinte at to er egentleg nok:(

Kva meiner du som har tre eller fleire barn? Det må da vera nokon som er positiv til å ha meir enn to barn?
Har eg berre vore "uheldig" med dei eg har spurt kanskje?

Venter nummer tre her da, så har jo ikke tre enda. Men jeg har enda ikke møtt noen med tre som har sagt at tre er for mye ! Jeg tror det er helt perfekt:)

Har selv tenkt til å få tre barn, men har jo ingen erfaring da, men syns ikke du er helt gal som tenker det :-P

Er gravid med nr 3 og vi gleder oss masse! Men jeg har også fått høre at 2 var nok selv om de har 3:eek:

Jeg har tre da, men folk får hakeslepp, slenger negative kommenterar og mener jeg er "splitte pine gal" om jeg er ærlig og sier at jeg ikke føler meg helt ferdig. Ønsker meg i grunnen en til jeg..

Synes forresten det er kaotisk, travelt og stressende med 3 barn, men det er koselig kaos, deilig travelt og aldri et øyeblikk kjedelig!! ;) var en dag her hvor alle ungene sov en time på sofaen fra kl 16-17, de to eldste (6 år og 2 år) var ikke i form. Og jeg må helt ærlig si at det var dritkjedelig og det var jo absolutt ingenting å finne på :p

Jeg har bare to, men siden mannen i tillegg har to fra før, som vi har 35 % av tida, har vi slått oss til ro med at vi får si oss ferdige nå.

Jeg vet at jeg hadde fått med mannen på nr tre/fem hvis jeg hadde insistert, men synes det blir nok når vi har alle fire.

Skjønner at du ikke er helt forsynt etter to. :)

Nå var ikke nr 3 planlagt, men hadde jeg hatt bedre økonomi og fast jobb og ikke så grusomme svangerskap så hadde nr 4 vært velkommen også ;)

Supert med 3 da :D

Her blir det etterhvert to bonus barn pluss at vi vil ha to selv! :)

Her er nr 4 på tur ;) elsker stressende hverdag :D har fått noen kommentarer på det da om at jeg nå snart har et lite fotballag eller bhg osv osv :) men vi gleder oss veldig :)

Så godt å sjå at det er mange som syns både tre og fire barn er passeleg!
Sliter foreløpig med å få med meg mannen på ein tredjemann, så det kan hende det blir med drømmene desverre;)
Er så lei av at alle meinar det vil bli eit fang for lite, ein voksen for lite med tre barn. Eg har plass til både to og tre på fanget mitt eg:)

Venter på nr 3. Var egentlig fornøyd med to men ble samboer men en som ikke hadde barn så da ble vi enig om å få en sammen. Gleder meg veldig til det. Spent på hvordan det blir

Skjønner ikke at folk er så frekke at de sier så og så mange er nok jeg.
Det er jo opp til alle og enhver hvor mange barn de ønsker.

Synes ikke du er gærn jeg :)

Jeg har 3 barn. Synes ikke det er for mange eller er for slitsomt på noen måte! Bare enormt mye glede! Mange kommenterer at jeg har mye å henge fingrene i,da sier jeg at jeg lett kunne utvidet flokken med 1-2 barn til.. Da blir jeg sett på som unormal! Barn er jo den største gaven i livet. Ikke en belastning som det virker som folk antyder! ;) Kjør på!!

Min mor valgte tre for hun hadde bare en bror og syntes det var for lite...

Vi har tre, og synes det er helt topp! Var absolutt ikke ferdige etter to. Kunne egentlig tenkt oss en fjerde også, men blir sannsynligvis ikke det. Synes faktisk flere og flere får tre barn nå for tiden jeg, har inntrykk av at trenden med to barn holder på å snu litt, men mulig det bare er folk rundt meg som velger å få mange barn :)

Skulle ønske jeg hadde økonomi og psyke til 3!!!:) to er bra, men samtidig litt for lite for meg. Derfor skal jeg få hund :p

Vi prøver iherdig på nummer tre. Vet ikke hvordan der vil bli. Men ettersom dette tar lang tid blir de to eldste ganske store da, de er 6,5 og 4 nå,

Back
Topp