Hvis jeg skulle hatt 3, så skulle de vært store og gode, og jeg ville prøvd vogna først så jeg var sikker på at jeg likte den 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken vogn er det du tenker å kjøpe? Jeg vil anbefale deg å først finne ut hvilken vogn du vil ha, og så lete etter den billig. Ikke kjøp en vogn fordi du har fått bra pris på den uten å undersøke masse om den først.Nå har jeg sjansen til å få kjøpt ei fin brukt vogn til en grei penge, men med tre hjul. Jeg vil egentlig ha ei med fire men..
Erfaringer og tanker rundt området??
Skal få kjøpe av en bekjent, men hun visste ikke helt hva vogna het. Hun mener den er stabil, og at hun har vært fornøyd, men at je feks ikke bør la storebror trille hvis man går i ulendt terreng. Så vet ikke jeg..Hvilken vogn er det du tenker å kjøpe? Jeg vil anbefale deg å først finne ut hvilken vogn du vil ha, og så lete etter den billig. Ikke kjøp en vogn fordi du har fått bra pris på den uten å undersøke masse om den først.
Google brukerundersøkelse og YouTube for demonstrasjonfilmer.
Skal få kjøpe av en bekjent, men hun visste ikke helt hva vogna het. Hun mener den er stabil, og at hun har vært fornøyd, men at je feks ikke bør la storebror trille hvis man går i ulendt terreng. Så vet ikke jeg..mange her som sier at tre er like bra, og til og med bedre, som fire hjul. Har noen uker til med betenkningstid da..
Det er jo veldig forskjell på vogner da, uavhengig om det er tre eller fire hjul. Hvordan vogna er bygd, hva slags hjul det er, hvor god fjæring det er, alt det teller mer enn antall hjul. Litt rart at hun ikke vet hva den heter. Det bruker jo å stå på vogna.Skal få kjøpe av en bekjent, men hun visste ikke helt hva vogna het. Hun mener den er stabil, og at hun har vært fornøyd, men at je feks ikke bør la storebror trille hvis man går i ulendt terreng. Så vet ikke jeg..mange her som sier at tre er like bra, og til og med bedre, som fire hjul. Har noen uker til med betenkningstid da..
Hvilken vogn har du?Elsker vår 3-hjuling. Liten sammenlagt, forholdsvis lett og enkel å manøvrere. Vesla bruker også bagdelen enda (12mnd), da den enkelt kan gjøres om til sittedel. Har trillet MYE tur med den, både i mark, grus og by, og er veldig fornøyd.
Det er jo slik at man aldri finner den perfekte vogn, men man kan finne en som passer godt til sitt bruk. Veldig individuelt hva akkurat det er![]()