Tre eller fire hjul?

Hvis jeg skulle hatt 3, så skulle de vært store og gode, og jeg ville prøvd vogna først så jeg var sikker på at jeg likte den :)

Elska min 3hjuling mye mer enn den med 4 hjul jeg da. Er vel smak og behag ;)

Om det er tre eller fire hjul er ikke så viktig, bare de er svingbare;)
To svingbare hjul foran funker også, men fire faste er altfor tungt å svinge!

Jeg har hatt baby jogger city elite, og den har fikset alt av underlag og kjøreforhold. Nå har jeg bumbleride indie, og den er ennå bedre!
Men det kommer jo ann på hjulene så klar, lufthjul er helt klart best. For all del unngå plast, så sant det ikke er en paraply-trille.

Nå har jeg sjansen til å få kjøpt ei fin brukt vogn til en grei penge, men med tre hjul. Jeg vil egentlig ha ei med fire men..

Erfaringer og tanker rundt området??
Hvilken vogn er det du tenker å kjøpe? Jeg vil anbefale deg å først finne ut hvilken vogn du vil ha, og så lete etter den billig. Ikke kjøp en vogn fordi du har fått bra pris på den uten å undersøke masse om den først.
Google brukerundersøkelse og YouTube for demonstrasjonfilmer.

Hvilken vogn er det du tenker å kjøpe? Jeg vil anbefale deg å først finne ut hvilken vogn du vil ha, og så lete etter den billig. Ikke kjøp en vogn fordi du har fått bra pris på den uten å undersøke masse om den først.
Google brukerundersøkelse og YouTube for demonstrasjonfilmer.
Skal få kjøpe av en bekjent, men hun visste ikke helt hva vogna het. Hun mener den er stabil, og at hun har vært fornøyd, men at je feks ikke bør la storebror trille hvis man går i ulendt terreng. Så vet ikke jeg..:( mange her som sier at tre er like bra, og til og med bedre, som fire hjul. Har noen uker til med betenkningstid da..

Skal få kjøpe av en bekjent, men hun visste ikke helt hva vogna het. Hun mener den er stabil, og at hun har vært fornøyd, men at je feks ikke bør la storebror trille hvis man går i ulendt terreng. Så vet ikke jeg..:( mange her som sier at tre er like bra, og til og med bedre, som fire hjul. Har noen uker til med betenkningstid da..

Ville nok styrt unna om hun ikke visste hvilket merke og kommentaren om stødighet.. Les deg heller opp og sjekk på finn :)

Det er jo veldig forskjell på vogner da, uavhengig om det er tre eller fire hjul. Hvordan vogna er bygd, hva slags hjul det er, hvor god fjæring det er, alt det teller mer enn antall hjul. Litt rart at hun ikke vet hva den heter. Det bruker jo å stå på vogna.
Jeg ville hvertfall prøvd den først hvis jeg var deg. Kanskje du kan prøvetrille den noen timer?

Vi gikk for fire hjul, ikke svingbare. Føler den er mer solid på ulent terreng og by-underlag med brostein og slikt :) (har emmaljunga city cross) og veldig lett og manøvrere uansett. :)

Elsker vår 3-hjuling. Liten sammenlagt, forholdsvis lett og enkel å manøvrere. Vesla bruker også bagdelen enda (12mnd), da den enkelt kan gjøres om til sittedel. Har trillet MYE tur med den, både i mark, grus og by, og er veldig fornøyd.

Det er jo slik at man aldri finner den perfekte vogn, men man kan finne en som passer godt til sitt bruk. Veldig individuelt hva akkurat det er :)

Jeg har ikke enda funnet en 3 hjuling jeg liker, føler alle er ustø og velter lett. Jobber i bhg så har fått testa noen. Sverger til 4 hjul og de 2 fremste er svingbare, super digg :D

Elsker vår 3-hjuling. Liten sammenlagt, forholdsvis lett og enkel å manøvrere. Vesla bruker også bagdelen enda (12mnd), da den enkelt kan gjøres om til sittedel. Har trillet MYE tur med den, både i mark, grus og by, og er veldig fornøyd.

Det er jo slik at man aldri finner den perfekte vogn, men man kan finne en som passer godt til sitt bruk. Veldig individuelt hva akkurat det er :)
Hvilken vogn har du?

Vi har hatt både 3 hjul inger og 4 hjul inger (da med svingbare hjul forran) intet negativt å si om noen av de egentlig

Kommer helt an på vogna. Vi har 4 hjul på hovedvogna og 3 på trilla. Begge deler er like knall!

Vi har tre hjul, det er stabilt og fint å trille med.

Jeg har testet mange vogner med tre hjul, faller alltid tilbake på emmaljunga vognen med fire faste hjul...

Jeg har en av hver, ikle noe forskjell på å trille de. Like fornøyd med begge deler!

Hmm. Har vært fast bestemt på å kjøpe en med 4 hjul, men etter å ha prøvd litt forskjellig i butikken, endte vi opp med å kjøpe Cityjogger elite med 3 hjul, den føltes best. Men det gjenstår jo bare å prøve den i praksis, da. Men tror det kan være veldig forskjell på vogntyper rett og slett...

Back
Topp