Tre blir fire

Tr har forsiktig meldt sin ankomst, så da er det CD1 og ny PP for tur. Kjenner det egentlig er helt greit, selv om jeg alltid blir litt skuffet over negativ test.

Det jeg tar meg mest i å lure på er hvorfor det ikke klaffer? Hvordan går det an at det ikke blir klaff når man har sex før, underveis og etter påvist eggløsning :wacky:
 
Tr har forsiktig meldt sin ankomst, så da er det CD1 og ny PP for tur. Kjenner det egentlig er helt greit, selv om jeg alltid blir litt skuffet over negativ test.

Det jeg tar meg mest i å lure på er hvorfor det ikke klaffer? Hvordan går det an at det ikke blir klaff når man har sex før, underveis og etter påvist eggløsning :wacky:
Så kjedelig med TR da :sorry:
Det lurer jeg også på :rolleyes: Kroppen er virkelig en merkelig ting :wacky:
 
Har bestilt wild yam og bidronninggele, spent på å se om det kan gjøre at jeg får eggløsning tidligere? Er det noen som har noen erfaringer med det?

Har sykluser på 32-34 dager, ofte eggløsning på CD 19-20. Kanskje det er håp for en februarbaby?
 
CD 9 i morgen (onsdag) skal begynne å teste etter El da. Bestilte nok bidronninggele litt for sent til denne pp, men skal undersøke det. Spent på om dette kanskje er pp det klaffer.
 
CD 13, fremdeles lav på monitor. Men føler det snart blir høy. Hadde en del eggløsningsslim på papiret i går, samt litt stikkende smerte. Godt tegn for dagene som kommer :)
 
CD 16, enda lav på monitor. Har til tider eggløsningssmerter og ganske våt utflod. Kjenner at livmorhalsen begynner å komme lengre ned og åpne seg, må jo nærme seg eggløsning?! Denne måneden har jeg hatt ganske lav kroppstemperatur for meg å være, flere under 36.6.

Forrige syklus fikk jeg peak på monitor CD 19-20.

Neste pp (håper det ikke blir nødvendig selvfølgelig) skal jeg prøve bidronninggele for å se om eggløsning kan komme før.

Lurer på når eggløsningen skjer, forhåpentligvis om ikke for lenge :wacky:
 
CD 18 og maks på monitor! Wuhuu. Har hatt lav på monitor i cirka sju dager nå, så det var veldig deilig å få bekreftet at alle de kroppslige symptomene stemte mtp. Eggløsning. Hadde stikkende smerte på venstre side i går da jeg skulle sove, såpass at jeg mistet pusten litt/måtte gispe litt.

Kom enda mer elslim i går, også noe gult slim? Ellers våt/eggehvit utflod. Livmortappen er åpen, myk.

Vi la inn aksjer i går og skal legge inn mer ila helga.
Dagens temperatur lå på 36.7. På bildet nedenfor er dagens test vs. Gårsdagens. Stor forskjell, plutselig økning.

Ellers har vi en rolig 17. mai. Vi stakk av til hytta, nå soler vi oss og bare slapper av. Veldig deilig :happy::p
 

Vedlegg

  • 20190517_111207.jpg
    20190517_111207.jpg
    22,6 KB · Visninger: 66
Natt til i dag (17. mai) drømte jeg at jeg var gravid, skulle føde, men mannen hadde ikke tid til å være med på fødsel. Han måtte jobbe ekstra på dataen istedenfor :hilarious:. Så jeg dro alene, fødte helt ok, tror det ble en jente. Kom så på at vi ikke hadde kjøpt inn noe babyutstyr. Så skulle mannen absolutt kjøpe brukt, så da måtte vi bruke mer tid på det.

Sær drøm, men den var ganske artig. Får ikke tro alt er sanndrømt da, fint hvis han gidder å bli med på fødselen :hilarious::p
 
Tror egentlig aldri jeg har hatt så merkbare/kraftige el-smerter som denne gangen. Rimelig ille sent i går kveld, som kraftige mensensmerter. Jeg pleier å måtte ta paracet for å fungere rundt mensen, kunne lett tatt i går også pga smertene, men droppet.

I dag er det bedre, lurer alltid på når eggløsningen egentlig skjer etter maks på monitor.. Er vel cirka 24-36 fra maks den dagen?

Humøret er bra, og jeg merker at sexlysten er på topp.
 
Veldig interessant å bli kjent med egen syklus! Jeg la ikke merke til symptomer på eggløsning etc. før i det hele tatt, men nå, når vi er i en sånn "prøvemodus" er det plutselig umulig å ikke legge merke til alt av symptomer!

Håper dere treffer denne eggløsningen - det ser da positivt ut og, med tanke på de sterke symptomene? :D
 
Veldig interessant å bli kjent med egen syklus! Jeg la ikke merke til symptomer på eggløsning etc. før i det hele tatt, men nå, når vi er i en sånn "prøvemodus" er det plutselig umulig å ikke legge merke til alt av symptomer!

Håper dere treffer denne eggløsningen - det ser da positivt ut og, med tanke på de sterke symptomene? :D
Ja, enig! Det er veldig interessant. Man blir oppmerksom på alt - nesten litt for mye til tider :hilarious:

Vi håper vi treffer, det hadde vært stas :rolleyes:. Hvor er dere i "løypa"?
 
3-4 dpo, begynner selvfølgelig å lete etter symptomer som vanlig. Det eneste jeg har merket til nå er litt stivere brystknopper/brystvorter, livlige drømmer. Spent på dagene fremover.
 
3-4 dpo, begynner selvfølgelig å lete etter symptomer som vanlig. Det eneste jeg har merket til nå er litt stivere brystknopper/brystvorter, livlige drømmer. Spent på dagene fremover.
Spennende dager fremover her!
Jeg ligger veldig likt an som deg denne syklusen 4dpo i dag. Krysser fingrene og heier på deg!
 
5-6 dpo. Helt ok stabil temp. Hadde litt murringer i går, kjenner at det stikker/jobber litt i magen på en måte. Er jo litt vel tidlig å i det hele tatt kjenne noe, så er sikkert kun et resultat av en kraftig eggløsning?

Får vente å seeee
 
5-6 dpo. Helt ok stabil temp. Hadde litt murringer i går, kjenner at det stikker/jobber litt i magen på en måte. Er jo litt vel tidlig å i det hele tatt kjenne noe, så er sikkert kun et resultat av en kraftig eggløsning?

Får vente å seeee

Jeg har også hatt sånne rare stikkinger/murringer i magen denne "DPO"-perioden, aner ikke hva det er!! Kun graviditetstest (i dag eller i morgen) vil gi svar :D
 
Back
Topp