Jeg har galaxy. Bare en litt større utgave av s-max. Elsker den bilen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempestor bagasjerom!!!Hvordan er bagasjeplassen i den bilen? Reiser mye østlandet-Trøndelag og er avhengig av god bagasjeplass.
Det blir nok ikke veldig lett nei..men hvis han klarer å komme seg forbi basen til babysetet så kan det gå? De basene er ikke så veldig store/stikker langt ut?Har ikke prøvd noe enda, ser for meg at det blir trøblete for han eldste å komme seg inn og ut av bilen?
Vi venter tredjemann i november, har en på 5,5 og ei på 1,5 fra før.
Jeg vil helst kjøpe ny bil, en s-Max eller lignende, men mannen mener vi skal greie å få plass til tre bilstoler i vår Nissan qashqai. Jeg tviler, men spør likevel. Finnes det tre bilstoler (en beltestol, en bakovervendt og et babysete) som er smalere enn andre?
Nå har vi Cybex beltestol og besafe izi Plus. Må uansett kjøpe nytt til babyen, men tenkte Maxi cosy cabrio fix med base....
Vi har hatt beltestolen i midten. Gikk fint for 5-åringen å komme seg inn. Hun klatra bare forbi basen til babystolen før babyen ble satt innHar ikke prøvd noe enda, ser for meg at det blir trøblete for han eldste å komme seg inn og ut av bilen?