Tre barneseter i bilen..

Muu

Elsker forumet
mange andre som har det? Pompel og Pilt skal nå begynne med de putesetene med rygg som er fra 3-12 år. Til jul kommer det en liten mini til i familen, og da altså et bilsete til. Var hos søstra mi her om dagen og prøvde alle disse tre setene i bilen, og det gikk ikke så veldig bra. Er jo ikke plass!!![&:]!! ihvertfall ikke med base, og til nød uten. men jeg ser for meg et varig strev med å få sikra alle ungene i bilen når vi skal ut å kjøre. lurte litt på å koble ut airbagen og ha mini foran, men hvor skal mannen sitte da? og i tilfelle er det lov/forsvarlig å ha baby foran?

Så spørsmålet mitt er: Hvordan gjør dere det? noen tips?

jeg ble plutselig helt grønn på dette og vet ikke hva jeg skal gjøre. og tenker tanken på ny bil.

Så jeg spør alle dere flinke mammaer her inne og håper på positive tips og svar[;)]

nå raser tankene mine veldig her...
om ett år til blir det jo enda mindre plass, når mini skal ha enda større bakovervendt sete.
så spørsmålet mitt blir vel egentlig, hva slags bil bruker dere? det beste blir vel en 7-seter[:o]?
vi bygger hus og har vel egentlig ikke lov til å få lån til ny bil, men noe må jo gjøres.

Svart deg på PM'en [;)]

Back
Topp