Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke seter har du?Dere som har flere beltestoler i bilen, hvilke har dere? Syns det er vrient å komme til for å få på beltet pga de hornene. Hvordan er det med beltestoler uten horn, det vil vel gjøre det lettere å komme til beltene?
Har maxway ( bakovervendt ) i midten, maxfix på ene siden, og maxicosi beltestol på andre siden. Går sånn passe greit nå. Men da vi prøvde to beltestoler ved siden av hverandre var det veldig vrient. Akkurat nå funker det jo, men når vi er avhengig å ha to biler med seter til alle tre så må vi ha to beltestoler inn. Regner med vi velger å ha den bakovervendte i midten da også, ser at det blir bedre plass av det. Men så tenker jeg litt langsiktig når vi i løpet av sommeren må kjøpe inn to beltestoler til, blir jo tre av de i bredden etterhvert. Så da lurer jeg litt på om det kan være en ide å kjøpe uten beltehorn til seksåringen. Hun sitter jo fint i setet og er nøye med at beltet sitter riktig og stramt nok.Hvilke seter har du?
På britaxen til frøkna er ikke hornene så store, ikke på cybexen til storebror heller synes jeg.
Men nå har ikke vi en barnestol til da.
Hvordan har dere plassert ungene?
Men tror du eldste bruker beltestol når yngste skal i beltestol? Tror du at dere må ha tre beltestoler ved siden av hverandre?Har maxway ( bakovervendt ) i midten, maxfix på ene siden, og maxicosi beltestol på andre siden. Går sånn passe greit nå. Men da vi prøvde to beltestoler ved siden av hverandre var det veldig vrient. Akkurat nå funker det jo, men når vi er avhengig å ha to biler med seter til alle tre så må vi ha to beltestoler inn. Regner med vi velger å ha den bakovervendte i midten da også, ser at det blir bedre plass av det. Men så tenker jeg litt langsiktig når vi i løpet av sommeren må kjøpe inn to beltestoler til, blir jo tre av de i bredden etterhvert. Så da lurer jeg litt på om det kan være en ide å kjøpe uten beltehorn til seksåringen. Hun sitter jo fint i setet og er nøye med at beltet sitter riktig og stramt nok.
Haha, føles som et fotballag av og tilMen tror du eldste bruker beltestol når yngste skal i beltestol? Tror du at dere må ha tre beltestoler ved siden av hverandre?
Jeg skjønner ikke helt; hvor mange biler og seter har dere nå? Er maxfix beltestol? Sitter begge jentene i beltestol nå? Høres ut som om dere har et helt fotballag når dere må kjøpe to beltestoler til i løpet av sommeren hvis dere har de setene dere trenger nå?![]()
Min 8 åring har vokst ut av beltestolenHaha, føles som et fotballag av og til
Vi har hatt maxfix ( bakovervendt) og britax beltestol i en bil, og maxway (bakovervendt) og maxicosi beltestol i en bil, pluss maxicosi babysete som vi har flyttet mellom bilene. Nå sitter de to minste bakovervendt (bruker ikke babysete lenger) og eldste i beltestol. Når vi må ha tre seter i begge bilene så må vi kjøpe to nye beltestoler til mellomste, så da blir det to i beltestol og en bakover. Nå minste er fire år så er eldste ni, bruker vel fortsatt beltestol da vil jeg tro?
Ja da skjønner jeg mer ;-)Haha, føles som et fotballag av og til![]()
Vi har hatt maxfix ( bakovervendt) og britax beltestol i en bil, og maxway (bakovervendt) og maxicosi beltestol i en bil, pluss maxicosi babysete som vi har flyttet mellom bilene. Nå sitter de to minste bakovervendt (bruker ikke babysete lenger) og eldste i beltestol. Når vi må ha tre seter i begge bilene så må vi kjøpe to nye beltestoler til mellomste, så da blir det to i beltestol og en bakover. Nå minste er fire år så er eldste ni, bruker vel fortsatt beltestol da vil jeg tro?