Tre barn med samme forbokstav

Det var ikke planlagt at de to første fikk samme bokstav men var de som ble best likt og de vi var enig om. Og nå når nr 3 kommer har vi falt for navn med M og det er også helt tilfeldig (jeg har alltid elsket navnet å sambo liker det godt også) står mellom det og ett på E men jeg liker best det på M og sambo vingler litt imellom de. Bryr meg ikke om hva folk tenker om det så lenge vi liker det men var litt nysgjerrig på hva meninger folk hadde :P

jeg har fire barn hvor alle starter på samme forbokstav, bryr meg fint lite om hva andre måtte mene om det :) det begynte egentlig helt tilfeldig med at nr 1 og 2 hadde samme forbokstav, og når vi da skulle ha nr 3 falt vi på en navn som hadde samme forbokstav som de to første. når vi skulle ha nr 4 følte vi at det var rett og rimelig at siste også skulle ha samme forbokstav :)

Jeg syns det er fint :) har en som begynner på A og neste unge skal også begynne på A siden vi allerede har både gutte og jente navn vi liker som begynner på A. Så hvis det blir et tredje barn om noen år så kommer det barnet også til å begynne på A :)

Oh, Amina var fint :) Og det passar saman med dei andre navna me likar :) Takl for tips :)
Amina er et nydelig navn <3
Jenta mi heter det ;)

Back
Topp